مشهد؛

پذیرایی از ۳۵ مرد کارتن خواب در"خانه ی سبز طلوع پاکی"

رییس بهزیستی قوچان از جمع آوری 35 مرد کارتن خواب و انتقال به خانه سبز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، ناصر نیک افشار گفت: با عنایت به سرمای هوا و دستور اکید دادستان شهرستان مبنی بر جمع آوری متکدیان در هفته های اخیر، نیروی انتظامی، شهرداری و بهزیستی اقدام به جمع آوری متکدیان کرده اند که طی دو هفته بیش از ۳۵ مرد به خانه سبز تحویل شدند.
نیک افشار با بیان اینکه این افراد اعتیاد شدید دارند در یک دوره درمانی روند ترک اعتیاد را در خانه سبز خواهند گذراند ،افزود :هفته گذشته نیز با دستور دادستان حدود ۲۵ زن متکدی به خانه سبز شهرداری مشهد اعزام شدند.
رییس بهزیستی قوچان با یادآوری به اینکه سطح شهر همچنان افرادی به دور از چشم گشت های نیروی انتظامی و شهرداری به صورت آشکار و پنهان مشغول متکدی گری هستند گفت : برای کاهش این پدیده پیچیده مردم فهیم شهرستان بخصوص کسبه محترم به هیچ عنوان پول نقد به این افراد کمک نکنند و در صورت مشاهده این افراد به پلیس ۱۱۰ و یا شهرداری گزارش نمایند.
او افزود :کسانی که تمایل دارند به این افراد بخصوص در جهت ترک اعتیاد و اشتغالشان کمک کنند  میتوانند به اداره بهزیستی قوچان (شهرک امام رضا) و یا کمپ طلوع پاکی (روبروی پارک جنگلی)مراجعه نمایند.
انتهای پیام// ح خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
افسانه
۰۲:۰۷ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷
باید فرهنگ سازی در میان جوانان انجام شود که با مضرات اعتیاد اشنا بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۸ ۰۹ بهمن ۱۳۹۵
باسلام وخسته نباشید خدمت شما مسئولین
لطفا میشه بگین چه برنامه ای برای ادامه زندگی کارتن خوابان بعداز نگهداری در خانه سبز و ترکشان دارید؟؟؟؟
آخرین اخبار