کشوری که سالانه 2.5 میلیون سگ سر می‌بُرد+ تصاویر

اجازه پرورش سگ به منظور سربُریدن آنها در کره‌جنوبی، اعتراضات خارجی فراوانی را به همراه داشته است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از دیلی میرور، حدود 2.5 میلیون سگ سالانه در کره جنوبی در شرایط بی‌نهایت دشواری نگهداری می‌شوند؛ بطوری که آنها داخل قفس‌هایی آهنی داخل مزارع مخصوص نگهداری می‌شوند تا برای سربریدن و ارائه آن بر سر سفره‌های غذا آماده شوند.

با کشوری که 2.5 میلیون سگ سالانه سر می‌برد آشنا شوید+تصاویر

دیلی میرور در ادامه با ارائه یک گزارش مفصل تصویری از این مزارع نوشت: بیش از 17 هزار مزرعه پرورش سگ در کره جنوبی است که مسأله ای تکان‌دهنده به شمارمی‌رود.

این پایگاه در ادامه به ورود خبرنگار خود به یکی از این مزارع اشاره می‌کند که بیش از 200 سگ با حالت دیوانگی اقدام به پریدن می‌کردند؛ گویا می‌خواستند قفس‌های آهنی خود را بشکنند و به آزادی برسند.

با کشوری که 2.5 میلیون سگ سالانه سر می‌برد آشنا شوید+تصاویر

وی در ادامه افزود: این به واقع جهنمی برای 2.5 میلیون سگی بود که سالانه برای تهیه غذا زندانی می‌شوند. به نظر می‌رسد رفتار خشونت آمیز این چنینی با سگ‌ها همچنان از موضوعات ممنوعه  در کشوری به حساب می‌آید که هم اکنون غول تکنولوژی بوده و آماده میزبانی بازی‌های المپیک زمستانی 2018 است.

با کشوری که 2.5 میلیون سگ سالانه سر می‌برد آشنا شوید+تصاویر

طبق اعلام دیلی میرور، کره جنوبی تنها کشور جهان است که اجازه برپایی مزارع پرورش سگ به منظور سربریدن آنها، با وجود انتقادهای خارجی مستمر را می‌دهد.

این پایگاه همچنین می‌نویسد: بیش از 10 هزار رستوران در کره جنوبی گوشت سگ ارائه می‌دهند و حجم بازار این کالا سالیانه از 250 میلیون دلار تجاوز می‌کند.

با کشوری که 2.5 میلیون سگ سالانه سر می‌برد آشنا شوید+تصاویر

در ادامه این گزارش آمده است: سگ‌هایی با اندازه‌ها و انواع مختلف در این مزارع وجود دارد که در شرایط بی نهایت وحشیانه‌ای نگهداری می‌شوند.

با کشوری که 2.5 میلیون سگ سالانه سر می‌برد آشنا شوید+تصاویر

انتهای پیام/
    

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۲۲ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
بخداقسم شکرمیکنم درکشوری هستم که گوشت پاک وحلال میخورم وحیوانی که خداوندبرای خورده شدن خلق نکرده چطور بابی رحمی این جماعت بی غیرت کشته میشود اگرشما نوع کشته شدن خوک وسگ راببینید ماهها عذاب روحی گرفتارمیشید خدایاششکرت که دین ما پاک خوریست نه سوسک نه سوسمارنه سگ نه میمون نه گربه نه سگ نه خوک نه خرچنگ نه هرحشره دیگر گوسفند گاو وشتر ومرغ ودیگرحلال گوشتهاهم پاکن هم با طببعت وحکمت وانسانیت سنخیت دارد انشالله امام زمان بیاید وحتی حیوان حلال گوشتی هم انوقت ذبح نمیشود بلکه به برکت علم گوشتی مصنوعی درست خواهدشد که دیگه موجودی زنده ولوحلال گوشت غذای مانخواهدشد
آخرین اخبار