یاسوج؛

افتتاح نمایشگاه دستاوردهای پژوهش در یاسوج

نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار در آیینی با حضور جمعی از مسئولان اجرایی، پژوهشگران و نخبگان علمی کهگیلویه و بویراحمد در سالن پوریای ولی شهر یاسوج گشایش یافت.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در این آیین گفت: این نمایشگاه دارای 55 غرفه بوده و آثار ارائه شده در آن نیز در حوزه های علمی، تحقیقاتی، پژوهشی، آموزشی، تولیدی و صنعتی است.

مجید محنایی اظهار داشت: دانشگاه های دولتی، علوم پزشکی، آزاد اسلامی و جامع علمی کاربردی کهگیلویه و بویراحمد در این نمایشگاه آثار و تولیدات علمی و پژوهشی خود را در معرض بازدید عموم قرار داده اند.

وی افزود: علاوه بر دانشگاه های کهگیلویه و بویراحمد سه شرکت دولتی و چهار شرکت خصوصی شامل زردبند، کوبو دنا و سینره و جهاد دانشگاهی نیز در این نمایشگاه حضور دارند.

محنایی بیان کرد: این نمایشگاه به مدت پنج روز و تا 19 آذر سال جاری برپاست و ساعات بازدید از آن نیز 9 صبح تا 12 و 15 تا 18 عصر است.

هفته پژوهش سال جاری از 15 تا 19 آذر ادامه دارد و شعار آن نیز پژوهش تقاضامحور و تجاری سازی فناوری زیربنای اقتصاد مقاومتی است.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.