آیت الله نوری همدانی:

تمدید تحریم‌ها نقض آشکار برجام است

آیت‌الله نوری‌همدانی در درس خارج فقه خود با بیان این که تمدید تحریم‌ها نقض آشکار برجام است گفت:مسئولان در برابر آمریکا سریعاً واکنش نشان دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛ آیت‌الله نوری همدانی در درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، ضمن قدردانی از حضور میلیونی زائرین امام حسین(ع) در اربعین گفت: به بیان کارشناسان و صاحب‌نظران مصوبه اخیر آمریکا نقض آشکار برجام بوده و ما از مسئولان توقع داریم تا در برابر این بدعهدی‌های آمریکا سریعاً واکنش نشان دهند.

وی بابیان اینکه پیام چنین حضوری این است که جهانیان بدانند که مبارزه با ظلم و استکبار ادامه‌دار است و افزود: دنیا بدانند در کنار مبارزه با ظالم و استعمار، دفاع از مظلوم حول محور انبیاء همچنان ادامه خواهد داشت.

مرجع تقلید شیعیان ضمن محکوم‌کردم اقدام اخیر کنگره آمریکا در تمدید تحریم‌ها علیه ایران خاطرنشان کرد: به بیان کارشناسان و صاحب‌نظران این مصوبه نقض آشکار برجام بوده و ما از مسئولان توقع داریم تا در برابر این بدعهدی‌های آمریکا سریعاً واکنش نشان دهند.

وی اقدام عملی در برابر عمل زشت آمریکاییان را خواستار شد و گفت: البته ذات آمریکا همواره نیرنگ، دروغ و فریب‌کاری بوده است و مردم ایران سال‌هاست با این خباثت آمریکائیان آشنا هستند.

استاد برجسته حوزه علمیه با تأکید براینکه مردم ایران هر روز از آمریکا و غرب ضربه خورده‌اند، تصریح کرد: عده‌ای که نسبت به آمریکا خوش‌بین هستند، حداقل تاریخ جنایات آن‌ها را نسبت به ملت ایران را مطالعه کنند. آمریکا همان کشور و با همان سیاست است و همه باید بدانند قابل‌اعتماد بودن آمریکا اتفاق نخواهد افتاد و این کشور باسیاست‌های دروغین خود هر روز منفورتر می‌شود.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار