همدان؛

افتتاح موزه علم و فناوری آبفای در همدان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب همدان از افتتاح موزه علم و فناوری آبفای همدان در نمایشگاه پژوهش خبر داد.

افتتاح موزه علم و فناوری آبفای در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سید هادی حسینی‌بیدار اظهار کرد: امسال طبق روال هر سال نمایشگاه تحقیقات با کمی تفاوت در هفته پژوهش در نیمه دوم آذرماه در حال برگزاری است.

وی تصریح کرد: به همت مراکز دانشگاهی استان، موزه علم و فناوری در یکی از سالن‌های محل دائمی نمایشگاه‌های بین‎المللی سالن ابن سینا بازگشایی شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب همدان با بیان اینکه در این موزه بسیار جالب و دیدنی شرح حال دانشمندان بزرگ به چشم می خورد، گفت: همچنین وسایل علمی که هر کدام بیانگر قوانین مختلف فیزیک هستند، به نمایش گذاشته شده و باعث شده این قوانین خشک به یک بازی علمی نشاط آور تبدیل شود.

وی اضافه کرد: بازدید از نمایشگاه به همه همکاران و به ویژه کودکان و نوجوانان توصیه می‌شود تا بتوانند از نوآوری‎های روز بهره‌مند شوند.

حسینی‎بیدار خاطرنشان کرد: کودکان و نوجوانان از نزدیک می‎توانند به طور عملی و تجربی پدیده‎های علمی را مشاهده کنند و از آن لذت ببرند.

وی یادآور شد: نمایشگاه از تاریخ 14 آذرماه تا 18 آذرماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی سالن ابن سینا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ د


برچسب ها: همدان ، موزه علم ، فناوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.