مهاباد؛

افزایش پزشکان متخصص در بیمارستان مهاباد

تعداد متخصصان بیمارستان امام خمینی مهاباد به بالای 55 متخصص رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان مهاباد گفت: در سالجاری تعداد 10 متخصص در رشته های مختلف از جمله عفونی ، زنان ،چشم پزشکی، طب اورژانس ، روانپزشکی ، جراحی مغز و اعصاب، اورولوژی ،کودکان و ارتوپدی جذب بیمارستان امام خمینی مهاباد شده اند به این ترتیب تعداد متخصصین این بیمارستان را به حدود 56 نفر افزایش یافت.

سامرند مرزنگ با بیان اینکه از این تعداد سهم متخصص زنان دو نفر و سایر متخصصین جذب شده هر کدام یک نفر است افزود: این افراد در بیمارستان و کلینیک تخصصی بیمارستان فعالیت دارند و فعالیت آنها در بخش خصوصی ممنوع است.

مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان مهاباد ادامه داد: پیش از آغاز برنامه طرح تحول نظام سلامت در بیشتر بیمارستان‌های دولتی و خصوصی کشور، مراجعه کنندگان در خارج از ساعات اداری (عصر، شب و ایام تعطیل) دسترسی مناسبی به پزشک متخصص نداشتند. به همین علت بسته خدماتی پزشکان ماندگار و مقیمی هم کیفیت مراقبت‌های پزشکی را افزایش داد وهم دسترسی مردم در ساعات غیراداری و ایام تعطیل به پزشکان متخصص و همچنین امکان انجام جراحی‌های اورژانسی در این زمان‌ها را فراهم آورد.

دکتر مرزنگ با بیان اینکه بر این اساس پزشکان متخصص درمانگاه تخصصی روزانه در هر دو نوبت صبح و عصر پذیرای بیش از 600 نفر مراجعه کننده هستند گفت: به طور متوسط در هر روز کاری حداقل 20 نفر متخصص در درمانگاه تخصصی مشغول ارائه خدمات به بیماران و مراجعه کنندگان هستند و با احداث کلینیک ویژه تخصصی مشکل کمبود فضای فیزیکی و تکریم ارباب رجوع به طور کامل برطرف می شود

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.