زاهدان؛

هجدهمین مانور سراسری زلزله و ایمنی درشهرستان مرزی هیرمند+ تصاویر

هجدهمین مانور سراسری زلزله و ایمنی با حضور فرماندار شهرستان، بخشداران، معاونین و مدیران دستگاههای اجرای در مدارس شهرستان هیرمند برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان هیرمند گفت: سازمان جمعیت هلال احمر همواره آمادگی لازم را برای اعزام تیم های ارزیاب و امداد و نجات به محل وقوع حادثه را دارد تا با بررسی محله حادثه و انتقال مصدومان به مراکز درمانی میزان آسیب دیدگی را کاهش دهد. 

نظر یونس بارانی بیان داشت: هجدهمین مانور ایمنی است که با شعار مدرسه ایمن جامعه تاب آور در مدارس سطح شهرستان هیرمند برگزار شد.

وی افزود:این آموزش ها در راستای دانش یادگیری دانش آموزان در هنگام وقوع حادثه و انجام به موقع عملیات های پناه گیری و امداد و نجات برگزار شده است تا فهم دانش آموزان در کارهای قبل حادثه و هنگام وقوع حادثه بالا برود.

بارانی تصریح کرد: حادثه ممکن است در هر برهه از زمان رخ دهد از این رو دانش آموزان باید مهارت های پناه گیری قطع کردن آب و برق و گاز و همچنین کمک به مصدومان را فراگیرند تا در هنگام حادثه بتوان میزان خسارات را به حداقل برسانند.


انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.