همدان؛

اختصاص 2 میلیارد ریال برای بازسازی اورژانس بیمارستان ملایر

رئیس اوقاف و امور خیریه ملایر از اختصاص 2 میلیارد ریال برای بازسازی اورژانس فعلی بیمارستان امام حسین(ع) این شهرستان خبر داد.

اختصاص 2 میلیارد ریال برای بازسازی اورژانس بیمارستان ملایربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت‌الاسلام حسین قبادی در بازدید از اورژانس فعلی بیمارستان امام حسین(ع) ملایر اظهار کرد: یکی از نیات مهم واقفان ملایر در مقوله درمان و ساخت مراکز درمانی است که در این مورد، بیشترین مراکز درمانی شهرستان ملایر از اراضی موقوفه هستند.

وی با اشاره به وضع اورژانس فعلی بیمارستان امام حسین(ع) گفت: در این خصوص با توجه به نیت واقف با تصمیم اداره اوقاف و امور خیریه و هماهنگی انجام شده با دانشگاه علوم پزشکی همدان، قرار شد تا این اورژانس بازسازی شود.

رئیس اوقاف و امور خیریه ملایر از تصمیم‌گیری برای آغاز عملیات اجرایی تعمیر و مرمت و بازﺳﺎﺯﯼ ﺍﻭﺭﮊﺍﻧﺲ ﻓﻌﻠﯽ ﺑﯿﻤﺎﺭﺳﺘﺎﻥ ﺍﻣﺎﻡ ﺣﺴﯿﻦ(ﻉ) در آینده نزدیک خبر داد.

ﻭﯼ گفت: با توجه به کمبود فضای اورژانس فعلی و نیاز بیماران ملایر و شهرستان‌های همجوار، ﺍﻭﺭﮊﺍﻧﺲ ﺟﺪﯾﺪ هم ﺩﺭ ﺯﻣﯿﻨﯽ ﺑﻪ ﻣﺴﺎﺣﺖ 2 ﻫﺰﺍﺭ ﻭ 300 ﻣﺘﺮمربع ﺩﺭ ﭼﻬﺎﺭ ﻃﺒﻘﻪ ﺑﺎ 9 ﻫﺰﺍﺭ ﻭ 200 ﻣﺘﺮ زیرﺑﻨﺎ آغاز ﺑﻪ ﮐﺎﺭ ﮐﺮﺩﻩ است.

حجت‌الاسلام قبادی ادامه داد: تاکنون ﺍﺯ ﺳﻮﯼ ﺍﻭﻗﺎﻑ ﻣﺒﻠﻎ  15 ﻣﯿﻠﯿﺎﺭﺩ ﺭﯾﺎﻝ از محل موقوفه سیف‌الدوله ﺑﺮﺍﯼ ﺳﺎﺧﺖ ﻓﺎﺯ ﺍﻭﻝ این پروژه تخصیص پیدا کرده است که مقداری از آن به پیمانکار پرداخت شده است.

انتهای پیام/ د


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار