زنجان،

جلوگیری از افت تحصیلی و ترک تحصیل دانش آموزان

جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ماهنشان تشکیل می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ روابط عمومی آموزش و پرورش استان زنجان به نقل از روابط عمومی شهرستان ماهنشان، پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان را در سال جاری با حضور امام جمعه، فرماندار، مدیر آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان شهرستان امروز صبح تشکیل شد.
حجت الاسلام زاهدی پور امام جمعه  شهرستان ماهنشان ضمن تاکید بر لزوم کشف نخبه، از آموزش و پرورش به عنوان مهم ترین نهاد متولی این امر یاد کرد.
مجتبی نوری فرماندار شهرستان ماهنشان نیز از شورای آموزش و پرورش به عنوان رکن اساسی این نهاد فرهنگی یاد کرده و گفت: آموزش و پرورش شامل دو حوزه آموزش و پژوهش است که نباید از سبک و سیاق زندگی اسلامی، دانش آموز علوی و حوزه پرورشی غافل شد.
وی در ادامه به جهت بهبود تحصیل دانش آموزان و جلوگیری از ترک تحصیل از لزوم تشکیل شورای سواد آموزی، تشکیل هسته های فرهنگی در روستاها، فعال کردن مجمع خیرین، عیب یابی ترک تحصیل دانش آموزان، معرفی نخبگان منطقه و ارسال فرم به ادارات مختلف شهرستان جهت جذب بی سوادان سخن گفت.
گفتنی است در آغاز این جلسه نادر محمد حیدری مدیر آموزش و پرورش شهرستان ماهنشان گزارش عملکردی از آمار نیروی انسانی، آمار کنکور و نفرات برتر، استانداردسازی و تعمیرات مدارس، سازماندهی نیروی انسانی و دلایل عمده ترک تحصیل دانش آموزان در شهرستان ماهنشان، ارائه داد.
 
انتهای پیام/ ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.