اصفهان؛

۱۸ آذرماه مصادف با سالروز ارتحال حضرت آیت‌الله العظمی گلپایگانی نامگذاری شد

فرمانده سپاه گلپایگان گفت: سالروز ارتحال حضرت آیت العظمی گلپایگانی بعنوان روز شهرستان گلپایگان نامگذاری گردید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ محمد اسماعیل علیشاهی  در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۱۸ آذرماه مصادف با سالروز ارتحال حضرت آیت‌الله العظمی گلپایگانی، با هماهنگی و نظر مسئولین، بعنوان روز شهرستان معرفی و نامگذاری شد.

  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گلپایگان و دبیر ستاد برگزاری سالگرد ارتحال حضرت آیت الله العظمی گلپایگانی ضمن اشاره بر تاکید سازمان بسیج مستضعفین بر نامگذاری یک روز بعنوان روز شهرستان گلپایگان در سال ۹۵ بیان داشت: بر اساس برنامه ها و هماهنگی که با حضرت آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی صورت گرفت به لطف خدا و با حضور در بیوت این دو بزرگوار و کسب اجازه این امر صورت گرفت.

وی افزود : در این راستا به اتفاق فرماندار و امام جمعه و تعدادی از مسئولین شهرستان شنبه گذشته هم مجددا با حضور در بیوت حضرات آیات صافی و گلپایگانی، موضوع برنامه را یکبار دیگر مطرح کردیم و بنا شد این برنامه به صورت شهرستانی به همت همه مسئولین شهرستان با محوریت فرمانداری و امام جمعه وبسیج به انجام برسد.

سرهنگ علیشاهی عنوان کرد: جهت برگزاری مراسم بزرگداشت حضرت آیت الله العظمی گلپایگانی پنج کمیته شکل گرفت که شامل ؛کمیته پشتیبانی و تدارکات با مسئولیت اداره صنعت معدن تجارت، کمیته تبلیغات با مسئولیت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، کمیته حمل و نقل با مسئولیت شهرداری ،کمیته انتظامات با مسئولیت نیروی انتظامی و کمیته فرهنگی با مسئولیت حوزه های علمیه امام خمینی و حضرت آیت‌الله العظمی گلپایگانی می باشد .

وی ضمن اشاره به اقدامات ستاد برگزاری مراسم سالگرد ارتحال حضرت آیت الله العظمی گلپایگانی اظهار کرد: این کمیته ها در هفته گذشته جلساتی داشتند وماحصل آن جلسات امروز در جلسه ستاد بزرگداشت روز شهرستان و رحلت حضرت آیت‌الله العظمی گلپایگانی مطرح گردید.

دبیر ستاد سالگرد ارتحال حضرت آیت الله العظمی گلپایگانی تصریح کرد: این برنامه با هدف بزرگداشت مقام مرجعیت و فقاهت و شخص حضرت آیت‌الله العظمی گلپایگانی که حق بزرگی بر شیعه و شهرستان گلپایگان و کشور و جهان اسلام داشتند برگزار خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان با تاکید بر اهمیت برگزاری این مراسم عنوان داشت:معرفی بیشتر شخصیت علمی ایشان و معرفی شهرستان گلپایگان که مرجع پرور، مرجع خیز و عالم پرور است از جمله اهداف این مراسم می باشد.

وی در ادامه افزود: سخنران مراسم سالگرد ارتحال یکی از شاگردان و سخنرانان برجسته کشوری است که بانظر بیت حضرت آیت الله العظمی گلپایگانی و حضرت آیت‌الله صافی در روز مراسم سخنرانی خواهند داشت.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.