بندرعباس؛

نوسازی ناوگان تاکسی رانی بندرعباس

با اعطای تسهیلات به رانندگان ، ناوگان تاکسی رانی بندرعباس نوسازی می شود.

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس، حسین اخلاقی مدیر عامل سازمان تاکسی رانی بندرعباس امروز در نشست خبری گفت: دارندگان تاکسی های فرسوده و اسقاطی تولید سال 85 به قبل می توانند با داشتن مدارک لازم از این تسهیلات استفاده کنند .
وی افزود: تسهیلات خودروهای سمند و پژو 405 بیست میلیون تومان با 16 درصد سود و سهم آورده 5 میلیون تومان است .
حسین اخلاقی گفت: برای خرید خودروی آریو نیز 32 میلیون تومان تسهیلات با سود 16 درصد و سهم آورده 13 میلیون تومان داده می شود .
مدیر عامل سازمان تاکسی رانی بندرعباس افزود: اکنون2 هزارو 844 تاکسی در بندرعباس وجود دارد که از این تعداد 2هزارو 79 تاکسی فعال و 299 تاکسی نوسازی شده است.
اخلاقی با بیان اینکه برای رانندگان خودرو خدمات بیمه تکمیلی در نظر گرفته شده است افزود: تاکنون 300 راننده و خانواده هایشان زیر پوشش بیمه قرار گرفته اند.
مدیر عامل سازمان تاکسی رانی بندرعباس گفت: رانندگان برای استفاده ازخدمات بیمه ای میتوانند به دفاتر بیمه و تاکسی رانی مراجعه کنند.
اخلاقی افزود: بیمه تکمیلی برای هر نفر 30 هزار تومان است که باید ماهیانه پرداخت شود.
مدیر عامل سازمان تاکسی رانی بندرعباس در خصوص هوشمند سازی پروانه های تاکسی هم گفت: در حال حاضر تمام پرونده های رانندگان تاکسی هوشمند سازی شده و برای دریافت خدمات می توانند به دفاتر موجود در شهر بندرعباس مراجعه کنند .
اخلاقی افزود: زمینی با 3 هزار متر مربع برای ساخت مرکز خدمات رفاهی رانندگان تاکسی در بلوار راه آهن، ضلع غربی پمپ بنزین شهید آرامش در نظر گرفته شده است که تا نیمه اول سال آینده به بهره برداری می رسد.
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.