شیراز؛

برگزاری دوره تئاترهای خیابانی در شیراز

نخستین دوره تئاترهای خیابانی با موضوع ترافیک و با عنوان «مقصر» در شیراز اجرا می ‌شود.

برگزاری دوره تئاترهای خیابانی در شیرازبه گزارش گروه استان های با شگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ احمد همتی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز گفت: اجرای این برنامه در 10 نقطه شیراز براساس برنامه و جدول زمان‌ بندی آغاز و زمان هر اجرا 30 دقیقه پیش ‌بینی شده است.
وی بر لزوم اجرای تئاتر های خیابانی در مکان‌ های مختلف که تردد مردم زیاد است تاکید و ادامه داد: اجرای این برنامه از روز پنجشنبه 11 آذرماه آغاز و نخستین برنامه در ابتدای خیابان رهبرماه ورودی مجتمع آفتاب برگزار شده است.
همتی با بیان اینکه تئاتر شهروندی روز یکشنبه 14 آذرماه ساعت 16 مقابل حرم مطهر حضرت سیّد علاءالدین (ع) اجرا می ‌شود، افزود: در هر نوبت اجرا بیش از 300 نفر به تماشای تئاتر نشستند و استقبال خوبی از این برنامه شد.
او بیان کرد: این گروه تئاتر روز پنجشنبه 18 آذرماه ساعت 16 در سه ‌راه احمدی و ساعت 19 در خیابان ستارخان ابتدای خیابان عفیف ‌آباد به اجرای برنامه برای مردم می پردازند.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز از اجرای این تئاتر خیابانی در روز جمعه 19 آذرماه در 3 نوبت خبر داد و تصریح کرد: گروه هنری سازمان ساعت 9 صبح در بلوار شهید چمران، ساعت 11 در ابتدای خیابان 9 دی ورودی مصلای نمازجمعه و ساعت 16 در بوستان آزادی برنامه خود را به شهروندان تقدیم می‌ کند.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.