دستگیری سارقان حرفه ای منازل در ارومیه

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از دستگیری سارقان حرفه ای منازل شهرستان ارومیه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ سردار ناصر اصلانی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منزل در شهرستان ارومیه، شناسایی و دستگیری سارقان با حساسیت بیشتر در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.
وی اضافه کرد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی نامحسوس و تجزیه و تحلیل، سرنخ هایی را به دست آوردند که ماموران با تلاش شبانه روزی موفق شدند آنها را شناسایی کنند.
وی اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی این استان با همکاری پلیس آگاهی استان تهران به صورت نامحسوس سارقان را تحت نظر گرفته و پس از هماهنگی های لازم با مقام قضایی طی یک عملیات منسجم آنان را در تهران دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی های پلیسی به بیش از 50 فقره سرقت کلان منزل در سطح شهرستان ارومیه اعتراف کردند، افزود: متهمان به سرقت کالاهایی به ارزش 15 میلیارد ریال اعتراف کردند.
سردار اصلانی اضافه کرد: سه نفر سارق حرفه ای دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مقام قضایی شدند.
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: یکی از دلایل عمده سرقت از منازل سهل انگاری مالباختگان در خصوص استفاده از امکانات بازدارنده مانند قفل کردن درب و پنجره بوده که جا دارد شهروندان در حفظ اموال خود بیشتر دقت کنند تا زمینه این گونه اقدامات برای مجرمان فراهم نشود.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.