ساری،

خشم نجاریان از اتفاقات آستارا

رئیس هیأت فوتبال شهرستان ساری خواستار برخورد قاطع با ضاربان سرمربی تیم فوتبال عمران شهرداری ساری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، پس از اتفاقات غیر ورزشی که در پایان دیدار روز شنبه تیم های عمران شهرداری ساری و شهرداری آستارا رخ داد، سعید نجاریان با محکومیت این اتفاقات از مسئولان کمیته انضباطی فدراسیون خواست تا با جدیت کامل به این موضوع رسیدگی کنند.

وی افزود: در حالی که این دیدار با حضور بیش از هزار نفر تماشاگر برگزار می شد تنها ۳ مأمور نیروی انتظامی در ورزشگاه حضور داشتند که نماینده فدراسیون نباید اجازه برگزاری بازی را صادر کند.

رئیس هیأت فوتبال ساری گفت:تصاویر و و فیلم های دریافتی از دیدار جنجالی به بهروان رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال برای بررسی و اقدامات لازم ارسال شد.

نجاریان افزود: سعید بسطامی دبیر هیأت فوتبال ساری و مدرس اخلاق مدار AFC که همه ایشان را با شخصیت نمونه شان می شناسند و همچنین تعدادی از بازیکنان تیم عمران در پایان بازی به شکلی فجیع مورد ضرب و شتم قرار می گیرند و راهی بیمارستان می شوند جای تأسف دارد و مسئولان هیأت فوتبال مازندران با جدیت کامل،این موضوع را در فدراسیون فوتبال پیگیری خواهند کرد.

در پایان دیدار تیم های شهرداری آستارا و عمران شهرداری ساری در لیگ دسته سوم فوتبال کشور که عصر شنبه ۱۳ آذرماه ۹۵ برگزار شد، تعداد زیادی از تماشاگران حاضر در ورزشگاه با ورود به داخل زمین به ضرب و شتم عوامل تیم ساروی پرداختند که منجر به شکسته شدن بینی سعید بسطامی سرمربی تیم عمران شهرداری ساری شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.