آخرین میخ‌هایی که به تابوت آل‌سعود کوبیده شد

بی‌تردید آل‌سعود دریافته که به پایان خط رسیده از حیث سیاسی، مالی و نظامی به فلاکت افتاده و این یعنی تمام نقشه‌های آل‌سعود درهم پاشیده و هیچ اثری از توهم آنها برای براندازی نظام دمشق باقی نمانده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، «مهدی المولی» نویسنده عربستانی در یادداشتی، اشاره‌ای به انحطاط و زوال آل‌سعود داشته و تأکید می‌کند، دیری نمی‌پاید که آتش نبردی که عربستان علیه یمن بپا کرد، دامنگیر خاندان سعودی خواهد شد.

در این یادداشت آمده است: درنتیجه منزوی‌ و طردشدن عربستان از سوی سردمدارانش، عقل از سر آل‌سعود پریده و دچار جنون شده‌اند.

از دیگرسو تمام مسلمانان و در رأس آن‌ها اهل تسنن، آل‌سعود و وهابیت را بی‌ارتباط با اسلام دانستند و حتی اذعان کردند که آن‌ها دشمن اسلام بوده و مسلمانان باید همگی با اتحاد و همبستگی در برابر وهابیت آل‌سعود بایستند.

وهابیت وبای خطرناکی است که پایه‌گذار گروه‌های تروریست تکفیری چون داعش، القاعده، النصرة، انصارالسنة، بوکوحرام، سیف‌الاسلام و صدها تشکیلات دیگر بوده است.

شکی نیست که آل‌سعود دریافته که به پایان خط رسیده و از نظر سیاسی، مالی و نظامی به فلاکت افتاده است و این یعنی تمام نقشه‌ها، اهداف و رؤیاهای آل‌سعود درهم پاشیده است.

هم اینک  هیچ اثری از توهم آن‌ها که رؤیای براندازی حکومت اسد، کشتار مردم سوریه، انتشار وهابیت، کشتار جمعی در عراق، یمن و لبنان را در سر می‌پروراند، باقی نمانده بلکه تماماً رنگ‌ باخته و آتشی که آل‌سعود شعله آن را برای سوزاندن عرب و مسلمانان برافروخت، اکنون دامان‌ خودش را گرفته است.

غرب هم به آل سعود پشت کرد

آل‌سعود حالا فریاد استغاثه سر داده و به سیاستمداران و سران آمریکایی، کشورهای غربی، روسیه، چین و نیز کشورهایی چون مصر، مراکش، سومالی و سودان متوسل شده و به آن‌ها وعده پول و مال می‌دهد اما آن‌ها برخلاف میل عربستان، به این کشور پشت کرده‌اند که در رأسشان آمریکا است.

حتی مصر که عربستان گمان می‌کند به این کشور، حکومت و ملیت داده نشان داد که شرف و عزت خود را نمی‌فروشد از همین روی در شورای امنیت که طرح روسیه را تأیید کرد، بر خلاف آل‌سعود رأی داد که این مسئله ضربه‌ای جانانه به قلب آل‌سعود بود.
از همانجا بود که عربستان فریاد فغان سر داد و موضع مصر را محکوم و اعلام کرد واکنش مصر باعث شد ما به عرب‌بودن و حتی انسانیت مصر شک کنیم.

فکر کنید تا چه حد آل سعود می‌تواند پست و حقیر شود؛ این خاندان دشمن اعراب، مسلمانان و همه بشریت است و بقیه را برده و خدمه خود می‌داند و هرطور که بخواهند آن‌ها را بازی می‌دهد.

این‌ها(سعودی‌ها) گمان می‌کنند که می‌توانند عزت و شرافت ملت‌ها را با پول بخرند اما نمی‌دانند که ملت‌هایی‌ هم هستند که به آل‌سعود تنها به چشم ابلهانی می‌نگرند که در پوست افعی و عقرب درآمده‌اند.

سوریه تسلیم باج خواهی عربستان نمی شود

گفته شده ملک سلمان هیئتی را به ریاست یکی از امیران که گویی ولیعهد محمد بن سلمان بوده به سوریه اعزام کرده که با مقام بلندپایه آن کشور دیدارهایی داشته‌‌اند.

وی در این دیدار به مقام سوری گفته آل‌سعود آمادگی کامل دارد تا از سوریه در برابر تروریست‌ها دفاع کند در عوض سوریه باید از ایران دست بردارد.

عربستان پیش  از این نیز چنین وعده‌ای را به لبنان داده بود. واقعا آل‌سعود به چه حقارت و ذلالتی افتاده است که کشورها را کالایی در دست خود می‌دانند و به ملت‌ها به چشم برده، خدمه و جزئی از دارایی خود می‌نگرند.

اگرچه سوریه این پیشنهاد را به شدت رد کرد، گفته می‌شود بشار اسد به لحاظ قدرت و اراده و تصمیم‌گیری توان مضاعفی یافته تا در برابر این وبای خطرناک آل‌سعود بایستد .

جنگ تمام عیار آل سعود در یمن به تلافی شکست در سوریه

این گونه است که آل‌سعود اکنون دچار یأس و ناامیدی شده و همین امر، خاندان سعودی را به جنون کشانده تا جنگی تمام عیار و حشیانه را علیه ملت یمن رقم بزند.

  آل سعود در جنگ یمن به قبیح‌ترین حالت ممکن جمعی عزادار را مورد هدف قرار می‌دهد و 700 انسان بی‌گناه به قتل می‌رسند که جرمشان تنها این است که یمنی بوده و عاشق خدا، زندگی و انسانیت هستند.

آل‌سعود نمی‌داند که با این جنایت وحشتناک به پایان خط رسیده و چه بخواهند چه نخواهند، با دست خود گور خود را کنده‌اند.

منبع: فارس

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار