قم؛

اختتامیه جشنواره "سفره ایرانی، فرهنگ گردشگری"

سرآشپز برتر از مجتمع پذیرایی مهر و ماه و غرفه برتر از مجتمع آرتا قم در جشنواره "سفره ایرانی، فرهنگ گردشگری"منطقه 6کشور از برگزیدگان این جشنواره بودند.

گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛عیسی رضایی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم گفت: جشنواره منطقه شش «سفره ایرانی، فرهنگ گردشگری» که با حضور استان های اصفهان، تهران، البرز، قم و مرکزی از 11 آذر  به میزبانی استان اصفهان برگزار شده بود،به کار خود، خاتمه داد.

 عیسی رضایی افزود:این جشنواره با هدف فرهنگ سازی و توجه بیشتر به مقوله غذا به عنوان یکی از ارکان مهم در صنعت گردشگری با مدیریت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و با حمایت سرمایه گذاران بخش خصوصی، در استان اصفهان برگزار شد.

وی در ادامه گفت: معرفی برترین مرکز پذیرایی، برترین آشپز، بهترین غذای سرآشپز، بهترین پیش غذا، غذا دسر، نوشیدنی و دمنوش، سایت اینترنتی در حوزه غذا، طراحی آشپزخانه، آموزشگاه صنایع غذایی و غذای خانگی در بخش مسابقه مردمی از بخش های این جشنواره به حساب می آمد.

 مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم افزود: این جشنواره با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد سرآشپز برتر از مجتمع پذیرایی مهر و ماه، غرفه برتر ازجهت چیده مان و غرفه آرایی و مشتری مداری به مجموعه آرتا از قم اختصاص یافت.

عیسی رضایی در پایان اظهار امیدواری کرد که مجتمع های گردشگری و پذیرایی استان قم در جشنواره ملى نیز خوش بدرخشند. 

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار