بندرعباس؛

ترخیص 18دانش آموز بشاگردی حادثه تصادف از بیمارستان

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بشاگرد از وضعیت فعلی 18 دانش آموز شهرستان بشاگرد که در حادثه تصادف سرویس مدرسه زخمی شده بودند خبر داد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس، روشن ضمیر مدیر آموزش و پرورش شهرستان بشاگرد گفت: تا ساعت 24دیشب 17نفر از دانش آموزان سرپایی مداوا و مرخص شدند و 1نفر از آنان نیز صبح امروز مرخص شد.

خودروی نیسان باری حامل 18 دانش مقطع راهنمایی شهرک مطهر شهرستان بشاگرد دیروز در مسیر بازگشت به روستای سیت و مرنگ در نزدیکی شهرستان جاسک واژگون شد.

دانش آموزان زخمی به بیمارستان خاتم الانبیاء جاسک انتقال داده شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در این خصوص گفت: در شهرستان بشاگرد شرکت های مسافری خودروهای استاندارد ندارندکه این موضوع موجب شده است سرویس مناسب به تعداد لازم برای اجاره و جابجایی دانش آموزان وجود نداشته باشد.

هاشمی پور افزود: دراین شهرستان دو دستگاه مینی بوس بیشتر موجود نیست که هر دو نیز در اجاره آموزش و پرورش برای استفاده در سرویس مدارس هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان از آنجایی که 80 درصد جاده های شهرستان بشاگرد خاکی و سخت گذر هستند برای جابجایی دانش آموزان در طرح روستا مرکزی، ناچار باید از شش روستا، دانش آموزان با خودرهای نیسان جمع آوری و به مدرسه شهرک مطهر منتقل شوند.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.