عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال:

منتظر ارائه لیست منصوریان به هیئت مدیره هستیم

زمانی گفت: هنوز سرمربی تیم لیستی را به باشگاه ارائه نداده است اما به طور حتم ما به طور رسمی منتظر ارائه لیست نهایی منصوریان به هیئت مدیره هستیم.

حسن زمانی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص دیدار استقلال با تراکتورسازی اظهار داشت: در ابتدا باید بگویم دیدار حساسی را مقابل تیم تراکتورسازی خواهیم داشت اما با توجه به شرایط خوبی که بازیکنان دارند امیدوارم برنده میدان باشیم و این دیدار را نیز با موفقیت پشت سر بگذاریم .

وی درباره برگزاری جلسه هیئت مدیره گفت:با توجه به هماهنگی های صورت گرفته قرار است در هفته جاری برگزاری جلسه را پیش از دیدار با تراکتور در دستور کار قرار دهیم و در صدد هستیم تا در یکی از تمرینات تیم شرکت کنیم تا به این ترتیب بازیکنان با روحیه بیشتر در دیدار پیش رو حضور پیدا کنند .

زمانی درباره جانشینی منصور پورحیدری در هیات مدیره توضیح داد: درباره این موضوع تنها شخص وزیر محترم ورزش و جوانان تصمیم گیری خواهد کرد و به نظرم تا اواخر آذرماه این اتفاق صورت بگیرد.

وی درباره جذب بازیکنان مورد نیاز منصوریان در نیم فصل اظهار داشت:در حال حاضر هنوز سرمربی تیم لیستی را به باشگاه ارائه نداده است اما به طور حتم ما به طور رسمی منتظر ارائه لیست نهایی منصوریان به هیئت مدیره هستیم.

عضو هیئت مدیره استقلال درباره جذب منتظری گفت:در مورد جذب منتظری نیز باید بگویم وی بازیکن با اخلاقی است و در صورت نیاز منصوریان این بازیکن را جذب خواهیم کرد اما در نهایت همه چیز به لیست نهایی سرمربی تیم بستگی دارد و تا زمانی که ارائه نشود نمی توان اظهار نظری انجام داد .

 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار