کرمانشاه؛

صادرات از گمرکات استان به 31 کشور

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه گفت: در هشت ماهه امسال بیش از یک میلیارد و 200 میلیون دلار کالا از طریق گمرکات و بازارچه های مرزی استان کرمانشاه به خارج از کشور صادر شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛خلیل حیدری اظهار کرد: در هشت ماهه سال جاری یک میلیارد و 282 میلیون و 158 هزار و 481 دلار کالا به وزن سه میلیون و 879 هزارو 405 تن از گمرکات و بازارچه های مرزی استان کرمانشاه به خارج از کشورصادر شد است.

 حیدری گفت: 623 میلیون و 280 هزارو 50 دلار از  این کالاها درگمرکات کرمانشاه، خسروی، پرویزخان و پاوه و بازارچه های مرزی پرویزخان، شوشمی و شیخ صله  اظهار و صادر شده است.

وی ادامه داد: سایر گمرکات نیز در این مدت 658 میلیون و 878 هزارو 431 دلار کالا را از طریق مرزهای استان کرمانشاه به خارج از کشور صادر کرده اند.

  مدیرکل گمرکات کرمانشاه عمده کالاهای صادراتی از طریق این گمرکات را  گوجه فرنگی تازه یا سرد کرده، سیمان، لوازم  خانه داري  و پاکيزگي  از مواد پلاستيکي، حيوانات زنده از نوع  گوسفند، اوره، ظروف ملامین، رب گوجه فرنگی و هندوانه عنوان کرد.

 وی با بیان اینکه  بیشتر این کالاها به کشور عراق صادر شده است، گفت: درهشت ماهه امسال در مجموع از گمرکات استان کرمانشاه به31 کشور صادرات قطعی صورت گرفته است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.