کرمان؛

3 كشته و یك مجروح در حوادث رانندگی تعطیلات آخر هفته

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گفت: وقوع 3حادثه منجر به فوت و جرح در محور های استان سبب جان باختن 3 نفر و مجروح شدن یك نفر دیگر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگیوسف نجفیافزود: با توجه به حجم بالای عبور و مرور در سطح جاده­ ها و معابر برون شهری استان ، متاسفانه بر اثر بی ­احتیاطی برخی از رانندگان سه تصادف منجر به فوت و جرح در سطح جاده­ ها و معابر برون شهری استان به وقوع پیوست.

وی خاطر نشان کرد : در یكی از این حوادث كه در کیلومتر 70 محور فرعی" شهربابک -خبر" به وقوع پیوست، یك دستگاه سواری سیتروئن به علت تخطی از سرعت مطمئنه از مسیر منحرف و واژگون می شود.

نجفی تصریح کرد :در این حادثه راننده وسیله نقلیه که مردی حدودا 40 ساله بود در دم جان خود را از دست می دهد و سرنشین 20ساله آن نیز به شدت مجروح و روانه بیمارستان شده است.

وی به تصادفی دیگر كه شب گذشته در روستای "یزدان شهر" از توابع بخش زرند به وقوع پیوست نیز اشاره كرد و گفت: دراین حادثه، یك دستگاه کامیون به علت انحراف به چپ با یک دستگاه موتورسیکلت برخورد كرد و در این تصادف، راکب موتورسیکلت که مردی حدودا 35 ساله بود دردم جان خود را از دست داد.

نجفی درخصوص یک فقره حادثه منجر به فوت دیگر در محور"جهان آباد-فهرج" از توابع شهرستان ریگان گفت: در این حادثه راننده سواری پژو 405 به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه از مسیر خود منحرف و واژگون می شود و کودک سه ساله به شدت مجروح می شود و در صحنه حادثه فوت می كند.

رئیس پلیس راه استان کرمان در پایان به رانندگان توصیه كرد: ضمن رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از سرعت غیر مجاز از بروز چنین حوادث دلخراشی جلوگیری کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار