همدان؛

نخستین دوره آموزشی ورزش سبز در همدان

دبیر موسسه حیات سبز سرزمین گفت: نخستین دوره تربیت مربی آموزشی ورزش سبز همدان برگزار می شود.

نخستین دوره آموزشی ورزش سبز در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد سوزنچی اظهار داشت: اولین دوره تربیت مربی آموزشی ورزش سبز همدان با همکاری دفتر توسعه پایدار محیط زیست وزارت ورزش و جوانان اداره کل ورزش و جوانان ، اداره کل محیط زیست استان و موسسه حیات سبز سرزمین برگزار می شود .

وی افزود: هدف از برگزاری این دوره آموزشی ارتباط زیاد دو مقوله محیط ورزش و محیط زیست است که به نظر می رسد باید این موضوع در جامعه بیشتر مورد توجه قرار گیرد .

وی گفت : در این دوره اساتید خوب و مطرحی چون دکتر مولانوری و دکتر شجیع ، دکتر بهمن پور و دکتر یوسفی حضور دارند و افراد را آموزش می دهند .

دبیر موسسه حیات سبز سرزمین گفت : این کارگاهها با رویکرد تدوین برنامه های مشترک ورزشی و محیط زیستی برگزار می شود و به افراد شرکت کننده در دوره گواهی آموزشی داده می شود .

محمد سوزنچی گفت : این دوره در تاریخ های 15 و 16 آذرماه در سالن همایش های اداره کل محیط زیست برگزار می شود و افرادی که تمایل به حضور در دوره دارند تا فردا وقت دارند نام و نام خانوادگی خود را به شماره تلفن 09183170994 ارسال نمایند .

گفتنی است، در این کارگاه موضوعاتی همچــون رویداد ورزشی سبــز ، ارتباط ورزش و محیط زیست و برنامه های مشترک دو حوزه ورزش و محیط زیست برای شرکت کنندگان تشریح می شود .

همدان چهارمین استان است که تا کنون این دوره را برگزار نموده است .

انتهای پیام/ ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.