زنجان؛

هزار شهروند زنجانی از آموزش‌های پیشگیرانه مهرانه بهره‌مند شدند

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران سرطانی استان زنجان گفت: هزار شهروند زنجانی از آموزش‌های پیشگیرانه مهرانه بهره‌مند شدند. مهندس وثوق با اشاره به ارائه خدمات آموزشی در حوزه پیشگیری به حدود 7 هزار نفر از شهروندان ابراز کرد: متأسفانه سرطان سینه در کشور 10 سال از دنیا جوان‌تر است که باید اقدامات جدی برای مقابله با آن را اجرایی کرد. وی با بیان این‌که با علم به این موضوع باید 60 تا 70 درصد انرژی ما و تمامی دلسوزان باید به حوزه پیشگیری اختصاص یابد، ادامه داد: سرطان سینه در بین زنان از شایع‌ترین نوع این بیماری است که به طور قطع می‌توان با ارائه آموزش‌های لازم از ابتلای 95 درصد افراد به این بیماری پیشگیری کرد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران سرطانی استان زنجان با بیان این‌که 60 تا 70 درصد انرژی ما و تمامی دلسوزان باید به حوزه پیشگیری اختصاص یابد از ارائه خدمات آموزشی در حوزه پیشگیری به حدود 7 هزار نفر از شهروندان خبر داد  .
وثوق با تاکید بر بر ورود جدی مهرانه به فاز آموزش و پیشگیری از ابتلا به سرطان افزود:مهرانه مفتخر به حضور خیران نیک‌اندیشی است که با هر میزان آورده‌ خود همواره به این مجموعه دلگرمی می‌دهند.
مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران سرطانی استان زنجان با بیان این‌که اقدامات خیران زنجانی در مهرانه باید در کتاب رکوردهای گینس ثبت شود، تصریح کرد: من ایمان دارم که زنجانی توانمند است و می‌تواند کارهای بزرگتر از مهرانه را نیز انجام دهد.
مهندس وثوق با اشاره به ارائه خدمات آموزشی در حوزه پیشگیری به حدود 7 هزار نفر از شهروندان ابراز کرد: متأسفانه سرطان سینه در کشور 10 سال از دنیا جوان‌تر است که باید اقدامات جدی برای مقابله با آن را اجرایی کرد.

وی با بیان این‌که با علم به این موضوع که60 تا 70 درصد انرژی ما و تمامی دلسوزان باید به حوزه پیشگیری اختصاص یابد، ادامه داد: سرطان سینه در بین زنان از شایع‌ترین نوع این بیماری است که به طور قطع می‌توان با ارائه آموزش‌های لازم از ابتلای 95 درصد افراد به این بیماری پیشگیری کرد.


انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.