بهترین سرمربی بسکتبال به مصرف مواد مخدر اعتراف کرد

استیو کر برترین سرمربی فصل گذشته بسکتبال امریکا به استفاده از ماده مخدر ماریجوانا اعتراف کرد.

بهترین سرمربی بسکتبال به مصرف مواد مخدر اعتراف کردبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، استیو کر سرمربی تیم بسکتبال گلدن استیت واریرز لب به اعتراف گشود و اعلام کرد که فصل گذشته از ماده مخدر ماریجوآنا استفاده می کرده است.
 
کر عنوان کرد که علت استفاده وی از ماریجوآنا درد در ناحیه کمر بوده است، چرا که در طول 2 فصل گذشته کمر درد برای او مشکلاتی را ایجاد کرد و حتی در فصل 2015 / 2016 نیز وی را از کار بازداشت.
 
استیو کر اعلام کرد: با وجود آن که می دانستم ممکن است دردسرهایی برای من به وجود آید، اما دو بار از ماریجوآنا استفاده کردم.
 
با وجود بررسی های زیاد و پیشنهادهای گوناگون مردم، دست به انجام چنین کاری زدم و در حال حاضر حتی نمی دانم که از نظر قوانین لیگ بسکتبال امریکا، محکوم به استفاده از مواد مخدر هستم یا خیر.
 
این ماده هیچ گونه کمکی به من نکرد، اما این ارزش را داشت که از آن استفاده کنم، چرا که به دنبال راهی برای درمان درد خود بودم.
 
شایان ذکر است که عمل جراحی در ناحیه کمر باعث شد که استیو کر نیم فصل نخست فصل گذشته لیگ بسکتبال امریکا را از دست دهد و او همچنان به طور کامل درمان نشده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار