انتظار ها هیجان انگیزترشد... پیستکوب ها به راه افتادند!

پیش بینی ها از بازگشایی پیست اسکی بین المللی توچال در 20 آذرماه خبر می دهند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،سید محمد رضا پرهیزکارمدیرعامل این شرکت در بازدید از پیست اسکی بین المللی توچال در روز گذشته اذعان کرد:

با توجه به کاهش چشمگیر بارش های آسمانی ،همه تیم های آماده سازی پیست اسکی توچال در آماده باش کامل هستند تا به محض آماده سازی زیر ساخت های پیست اسکی ،نسبت به بازگشایی این پیست به عنوان اولین پیست اسکی کشور با بهره گیری از برف طبیعی در فصل 96-95 اقدام کنیم تا علاقه مندان ورزش مفرح اسکی از این نعمت الهی حداکثر بهره را ببرند.


انتظار ها هیجان انگیزترشد... پیستکوب ها به راه افتادند!


وی افزود:با توجه به بارش ها در روزهای گذشته و آتی ،پیش بینی می شود 20 اذرماه سال جاری شاهد بازگشایی پیست اسکی بین المللی توچال باشیم.

پرهیزکار گفت:طبق سنوات گذشته در راستای حمایت از علاقه مندان به ورزش اسکی و نیزهمگانی نمودن این ورزش افزایش حدود 5 هزارتومانی نرخ این پیست در فصل جاری محاسبه خواهد شد که با احتساب 9درصد مالیات بر ارزش افزوده مبلغ 65 هزار تومان برای همه ایام هفته یکسان سازی نرخ صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت تله کابین توچال تصریح کرد:امیدواریم با تمهیدات اتخاذ شده،شاهد استقبال حداکثری علاقه مندان به طبیعت و ورزش اسکی باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار