کربکندی: هفته به هفته بر کیفیت لیگ افزوده می شود

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: کیفیت بازی ها زمانی که مسابقات هر هفته تداوم داشته باشد، طبیعی است که بالا می رود.

رسول کربکندی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درخصوص کیفیت هفته دوازدهم لیگ برتر پاسخ داد: طبیعی است در صورتی که وقفه ای در مسابقات لیگ ایجاد نشود هر هفته کیفیت بازی ها بالاتر می رود.البته بارندگی سبب شد در چندبازی کیفیت بازی ها پایین بیاید.

وی درمورد ارزیابی اش از بازی های هفته دوازدهم لیگ برتر بیان کرد: معتقدم نتایجی که در هفته دوازدهم لیگ برتر رخ داد، غیر قابل باور بود. مانند نتیجه ای که در بازی های تیم های ذوب آهن-پیکان،گسترش فولاد و سپاهان به وقوع پیوست و اینکه تیم ماشین سازی با بازیکنان جوانش مقابل پرسپولیس درخشان ظاهر شود و حتی در اواخر این بازی بازیکن این تیم نتوانست پنالتی اش را به گل تبدیل کند تا بعد از این دیدار رسول خطیبی از سرمربیگری ماشین سازی استعفا دهد.

وی ادامه داد: علی رغم اینکه خطیبی یکی از مربیان جوان و با دانش کشورمان محسوب می شود،اما نتوانست در این تیم روزهای خوبی را سپری کند.معتقدم مدیران ماشین سازی می توانستند خیلی زودتر از این ها تغییراتی را در کادر فنی تیم شان به وجود بیاورند.اما به هر حال قانوان ورزش این است که وقتی مربی در تیمی نتیجه نگیرد مدیران می توانند شخص دیگری را جایگزین این فرد کنند.

کارشناس فوتبال کشورمان در ادامه بیان کرد:همین طور شکست غیر منتظره خودرو سازان مقابل قهرمان فصل گذشته لیگ باعث شد تا حسین فرکی هم مانند خطیبی عطایش را به لقایش در این تیم ببخشد.همینطور مسائل تاسف باری که در قم و در حین بازی دو تیم صبا و استقلال اتفاق افتاد.به طور حتم این اتفاقات در آینده به ورزش کشورمان لطمه خواهد زد.

وی درپاسخ به این سوال که کدام مربی بهترین نتایج را با تیمش در لیگ کسب کرده است،گفت:هم اکنون دو تیم پرطرفدار پرسپولیس و تراکتور سازی از مربیان با تجربه ای در تیم شان بهره می برند.در حال حاضر این دو تیم نتایج بهتری را نسبت به سایر تیم ها کسب کرده اند،اما نباید از نتایج تیم نفت و عملکرد علی دایی در این تیم چشم پوشی کرد.بنابراین موفق ترین مربی حاضر در لیگ را می توانم علی دایی نام برد.

سرمربی اسبق تیم سپاهان درمورد ارزش یابی اش از تعداد گل های به ثمر رسیده در هفته دوازدهم لیگ برتر اظهار داشت: مشخص است زمانی که وقفه طولانی مدت در بازی های لیگ رخ دهد،به طور حتم نباید شاهد بازی های با کیفیتی باشیم اما در مجموع گل های به ثمر رسیده در لیگ نزدیک به استاندارهای جهانی است.

پیشکسوت فوتبال کشورمان درباره عملکرد داوران جوان در این هفته تصریح کرد: به دلیل مشغله کاری فراوان نتوانستم چند مسابقه را از نزدیک تماشا کنم،اما داور هم انسان است و جای اشتباه دارد.معتقدم کمیته داوران می توانست برای دیدار دو تیم ماشین سازی و پرسپولیس یک داور با توجه تر را انتخاب کند در مواقعی از بازی بازیکنان و تماشاگران الفاظ نامناسبی را علیه داور به کار می برند و فغانی هم به راحتی از این مسائل گذشت می کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار