رایان: ترامپ یک رئیس جمهور غیرمتعارف خواهد بود

رئیس جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد دونالد ترامپ یک رئیس جمهور غیرمتعارف برای این کشور خواهد بود.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ پال رایان، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، در مصاحبه با شبکه تلویزیونی سی.بی.اس  گفت: ترامپ یک رئیس جمهور غیرمتعارف خواهد بود.

وی در پاسخ به پرسشی درباره اینکه دونالد ترامپ را یک نژادپرست خوانده است،گفت: نه من اینگونه نگفتم. من گفتم که اظهارات وی نژادپرستانه بود.
 
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در خصوص روابطش با ترامپ گفت: ما با هم خوب هستیم. ما به عقب نگاه نمی کنیم. ما به آینده نگاه می کنیم. ما هر روز با هم صحبت می کنیم و این موضوع به گذشته مربوط نمی شود. ما گذشته را پشت سرگذاشته ایم و ماوراء آن به سر می بریم.

رایان افزود: دونالد ترامپ یک نامزد بسیار غیرمتعارف بود. او یک رئیس جمهور غیرمتعارف خواهد بود. آنچه من در گفتگو های روزانه خود گفته ام  این است که او دوست  دارد کارها را همانند یک دوست انجام دهد.

وی در پاسخ به این پرسشی که آیا به رئیس جمهور منتخب گفته است که رئیس جمهور آمریکا همانند مدیر اجرایی کشور است و کنگره باید حرف خود را هم بزند، نیز اظهار داشت: ما به طور مفصل در این باره صحبت کرده ایم. ما درباره قانون اساسی ، بند یکم و موضوع تفکیک قوا با هم گفتگو خواهیم کرد. او قویا احساس می کند که در زمان رئیس جمهور اوباما از قدرت قانون اساسی کاسته شده است. او معتقد است که از قدرت اجرایی دولت کاسته شده است. ما می خواهیم که قدرت را دوباره موازنه کنیم تا مردم و قانون اساسی  دوباره احیا شوند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار