آدینه‌لو در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

واریز بیش از 15 میلیارد تومان به حساب فرزندان معنوی

مدیر کمیته امداد شمال غرب تهران گفت: توسط نیکوکاران در شش ماهه نخست سال 95، بیش از 15 میلیارد تومان به حساب فرزندان معنوی واریز شده است.

واریز بیش از 15 میلیارد تومان به حساب فرزندان معنویامیر آدینه‌لو مدیر کمیته امداد شمال غرب تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: در حال حاضر بیش از 10 هزار حامی خیر و نوع دوست از حدود یک هزار و 500 فرزند یتیم و محسنین تحت پوشش این نهاد حمایت می‌کنند که بیش از 360 نفر یتیم و مابقی در طرح محسنین قرار گرفته‌اند.

وی در ادامه گفت: سرانه نقدی ماهانه هر یتیم حدود 300 هزار و فرزندان محسنین 100 هزار تومان است که حامیان در شش ماهه‌ی نخست سال 95، بیش از 15 میلیارد به حساب فرزندان معنوی خود واریز کرده‌اند.

آدینه‌لو با بیان اینکه در نیمه نخست سال 95، مبلغ یک میلیارد و 560 میلیون ریال به حساب نقدی و غیر نقدی 16 دانش آموز و 9 دانشجوی نیازمند این نهاد کمک شده است، تصریح کرد: به منظور توانمندی فکری و فرهنگی خانواده‌های تحت حمایت، دوره‌های آموزشی برای گروه‌های مختلف مانند جوانان در شرف ازدواج، دختران بازمانده از تحصیل، زنان سرپرست خانوار، دانش آموزان و مشمولین طرح‌های اشتغال برگزار می‌شود.

مدیر کمیته امداد شمال غرب تهران در پایان خاطر نشان کرد: نیکوکاران می‌توانند برای شرکت در طرح اکرام ایتام، محسنین و یا حمایت از یک یا چند فرزند معنوی به دفاتر کمیته امداد واقع در مناطق 2، 5 ، 9 و 21 مراجعه و یا با سامانه تلفنی 7355 تماس گیرند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۴ ۱۳ آذر ۱۳۹۵
احسنت به این مردم نوع دوست
آخرین اخبار