شهروندان نیویورکی خطاب به ملانیا ترامپ: چمدان هایت را ببند و از اینجا برو

تعدادی از شهروندان نیویورک با امضای طوماری از همسر ترامپ خواستند شهرشان را ترک کند.

شهروندان نیویورکی خطاب به ملانیا ترامپ: چمدان هایت را ببند و از اینجا بروبه گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حدود 100 هزار تن از شهروندان نیویورکی ضمن امضای طوماری از ملانیا ترامپ خواستند چمدان ها و کیف های برند خود را جمع کند و از نیویورک سیتی برود. همسر ترامپ پیش از این اعلام کرده بود به دلیل وضعیت تحصیلی پسرش فعلا نمی تواند ترامپ را در کاخ سفید همراهی کند و در برج ترامپ در نیویورک خواهد ماند. اما هزینه اقامت او در این برج آنقدر زیاد است که صدای اهالی نیویورک را درآورده است. برخی منابع اعلام کرده اند که روزانه یک میلیون دلار برای اقدامات امنیتی و محافظت از خانواده ترامپ در این برج هزینه می شود.

روال عادی این گونه است که پس از انتخاب رئیس جمهور جدید، خانواده او نیز به کاخ سفید نقل مکان می کنند اما در این مورد ظاهراً این اتفاق نخواهد افتاد. روزنامه نیویورک پست نوشته است "ملانیا ترامپ با پسرش رابطه بسیار نزدیکی دارد و رقابت های انتخاباتی تا حدودی بین آنها فاصله انداخت. اکنون ملانیا امیدوار است بتواند این روزها شرایط آرامی برای پسرش بارون فراهم کند".

علاوه بر هزینه هنگفت اقدامات امنیتی در اطراف برج ترامپ، پیش بینی می شود در صورت اقامت ملانیا در نیویورک، ترامپ مجبور شود زود به زود به دیدن آنها بیاید که همین موضوع نیز هزینه زیادی روی دست پلیس خواهد گذاشت. همین موارد باعث خشم شهروندان نیویورک سیتی به ویژه مالیات دهندگان شده است. آنها می گویند نمی خواهند پولشان صرف محافظت از ترامپ و خانواده اش شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار