اصفهانغ

روی اشتباهمان گل خوردیم

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: به نظر من فوتبال در بازی امروز، روی بی‌انصاف خود را به ما نشان داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مجید جلالی پس از شکست سنگین تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار داشت: به هر حال گاهی اوقات در فوتبال بی‌انصافی‌هایی به وجود می‌آید زیرا به نظرم امروز نباید نتیجه اینگونه رقم می‌خورد.

وی با بیان اینکه پیکان در این مسابقه عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت، ادامه داد: به نظرم با توجه به عملکرد تیم ما در این بازی، نتیجه حاصل شده، خیلی سنگین بود زیرا ما برای بازی در چنین زمینی برنامه‌ریزی نکرده بودیم و این آب و هوا را ندیده بودیم.

سرمربی پیکان تهران با اشاره به شرایط آب و هوایی ورزشگاه فولادشهر اصفهان تصریح کرد: به نظر من زمین در این مسابقه جلوی ما را گرفت و ما با یک اشتباه تاکتیکی، تاوان سنگینی پرداخت کردیم.

وی با بیان اینکه بازیکنان ما با وجود تمرینات بسیار، در این بازی به راحتی گل دریافت کردند، افزود: خیلی ناراحت می‌شوم که روی نکاتی که در تمرینات بر روی آنها کار می‌کنیم، گل دریافت می‌کنیم و ذوب‌آهن با فرصت‌طلبی، مزد زحمات خود را دریافت کرد.

جلالی با اشاره به افت تیمش در این مسابقه افزود: به نظرم سیر صعودی تیم ما همچنان ادامه داشته و تیم ما عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته اما با این حال، سعی کردیم که فوتبال خوبی از خود به نمایش بگذاریم و ترکیب خود را حفظ کنیم.

وی با بیان اینکه به بازیکنانم تذکر داده بودم که نباید از ذوب‌آهن عقب افتاد، گفت: متأسفانه بازیکنان من به نکات مد نظر توجه نکردند و توپ‌های پشت دفاع، ما را اذیت کرد.

سرمربی پیکان درباره پیش‌بینی‌اش از جایگاه پیکان در پایان فصل اضافه کرد:تلاش می‌کنیم که ما در ادامه رتبه خود را ارتقا دهیم و وضعیت مناسبی به دست آوریم اما در حال حاضر پیش‌بینی از شرایط آینده نمی‌کنم.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.