ساری؛

اجرای 121 طرح عمرانی بقاع متبرکه در مازندران

121 طرح عمرانی بقاع متبرکه در مازندران در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، حجت الاسلام علیزاده مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت : 121 طرح عمرانی بقاع متبرکه در مازندران در حال اجراست که بیش از 40 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

وی با بیان اینکه 80 وقف جدید از ابتدای امسال تاکنون به ارزش 50 میلیارد ریال در مازندران ثبت شد و تا پایان امسال افزایش می یابد افزود: مازندرانی‌ها امسال بیش از 50 میلیارد ریال کمک غیرنقدی به بقاع متبرکه و امام‌زادگان استان کردند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت : یکی از اولویت‌های مهم و جدی اوقاف سنددار کردن موقوفات است که امسال تاکنون 720 سند مالکیت برای موقوفات استان دریافت شد.

حجت الاسلام علیزاده افزود : از 13 هزار موقوفه موجود در مازندران 724 مورد را علمای استان از اموال و دارائی های خودشان وقف کرده اند .

وی گفت: امسال با اجرای طرح مودت 10 میلیارد ریال کمک نقدی به بقاع متبرکه استان شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران افزود : هر سال سه هزار وقف جدید در کشور ثبت می شود که تنها سهم مازندران در سال گذشته 200 وقف جدید بود.

حجت الاسلام ستا علیزاده از کشف 17 موقوفه جدید در مازندران خبر داد و گفت: بیش از 4 هزار سند اولیه اجاره موقوفات مازندران با مستأجران امسال منعقد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار