اخبار نقل و انتقالات زمستانی اروپا

از پیوستن سردار به لیورپول تا تلاش یونایتدها برای جذب راکیتیچ

در این گزارش مهمترین اخبار مربوط به نقل و انتقالات بازیکنان در لیگ های اروپایی را مرور می کنیم.

با نزدیک شدن به فصل نقل و انتقالات زمستانی در اروپا خبرهای تایید نشده و غیر رسمی در مطبوعات به چشم می خورد که در این گزارش آنها را مرور می کنیم. 
بی تردید مهمترین اخبار نقل و انتقالات زمستانی برای ما خبرهای منتشر شده در خصوص ابراز علاقه تیم های مختلف اروپا برای جذب لژیونرهای کشورمان است و هر از گاهی چنین خبرهایی را در مطبوعات اروپایی می خوانیم.   
روز گذشته دیلی اکسپرس نوشت سردار آزمون مهاجم روستوف ، که در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا، برابر اتلتیکو مادرید و بایرن مونیخ گلزنی کرد،گفته است سرگرم بررسی موضوع پیوستن به لیورپول است.
این روزنامه به بخش هایی از مصاحبه سردار با سایت روسی آر اسپورت اشاره کرده است.
خوزه مورینیو سرمربی منچستر یونایتد در تلاش است تا ایوان راکیتیچ بازیکن کروات بارسلونا را با قراردادی به ارزش 35 میلیون پوند به خدمت بگیرد.
لیورپول و وستهام برای صید تئودورزیک  ستاره لهستانی و 12 میلیون پوندی دینامو کیف با هم رقابت می کنند.
کالیدو کولیبالی مدافع  سنگالی ناپولی که مورد توجه چلسی قرار دارد به دلیل حضور در جام ملت های آفریقا عملا در ماه ژانویه از لیست خرید تیم ها خارج شده است.
لیورپول  برای جذب فران ناوارو مهاجم جوان والنسیا با رئال مادرید رقابت می کند. 
بارسلونا برای امضای قرارداد با داوینسون سانچز ستاره آژاکس از اورتون پیش افتاد.
کاسپر دالبرگ،  مهاجم 19ساله آژاکس ، یکی از اهداف نقل و انتقالات زمستانی منچستر سیتی است. او این فصل در 12 بازی هشت گل به ثمر رسانده است.
لیورپول مصم است در برابر تلاش های مجدد وستهام برای جذب دانیل استوریج در ماه ژانویه مقاومت کند.
منچستر سیتی ویرژیل فان دیک بازیکن ساوتهمپتون و ویلیام کاروالیو از اسپورتینگ لیسبون را زیر نظر دارد زیرا  پپ گواردیولا به دنبال جانشینانی برای وینسنت کمپانی مدافع مصدوم و یحیی توره هافبک پا به سن گذاشته خود است.
بوروسیا دورتموند حاضر نیست کریستین پولیسیچ را  به لیورپول منتقل کند.
پاری سن ژرمن علاقه مند به جذب آنتونی مارسیال مهاجم منچستر یونایتد و آدم لالانا هافبک لیورپول است.
آلن پاردو  سرمربی کریستال پالاس  در حالی خود را آماده خرید چند بازیکن در پنجره نقل و انتقالات ژانویه کرده است که شمارش معکوس برای اخراج او آغاز شده و از روبرتو مانچینی سام آلردایس، کریس کولمن و ویتور پریرا به عنوان گزینه های جایگزینی او نام برده می شود.
رونالد کومان سرمربی اورتون مایل است دوباره مورگان اشنایدرلین بازیکن منچستریونایتد را در ماه ژانویه به خدمت بگیرد، و به همین منظور در حال آماده سازی پیشنهادی 20 میلیون پوندی است. کومان زمانی که در ساوتهمپتون  بود با اشنایدرلین کار کرده بود  اما او با رقیبی به نام وست برومویچ آلبیون روبرو است. 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی عابدیان زیدی
۲۱:۵۱ ۱۲ آذر ۱۳۹۵
آقای محترم سردار آزمون در کشور روسیه می ماند وتوپ می زند .دو بازیکن حرفی وپر افتخار ستاره ایران راهی پاشگاه روستوف روسیه می شود
آخرین اخبار