قدردانی از حضور باشکوه مردم در تشییع مسافران بهشت

نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان شرقی در پیام های جداگانه ای از حضور مثال زدنی مردم غیرتمند استان در مراسم تشییع مسافران بهشتی، تقدیر و تشکر کردند.

قدردانی از حضور باشکوه مردم در تشییع مسافران بهشتبه گزارش گروه استان ها باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،در پیام آیت الله مجتهد شبستری آمده است : بار دیگر مردم غیور و آگاه تبریز، غیرت دینی و وحدت ملّی خویش را در مراسم تشییع اجساد مطهر جان باختگان سانحه ی قطار تبریز- مشهد و زائران مرقد شریف حضرت ثامن الحجج علیه السلام به منصّه بروز و ظهور رساندند.
در این پیام خاطر نشان شده است اصل حادثه کم نظیر و بسیار دلخراش و جانگداز بود اما حماسه حضور گسترده شما مردم در بدرقه عزیزان از دست رفته و زائران والامقام موجب تسلای خاطر خانواده های داغدیده و تجلی وحدت اسلامی شد.
در پیام استاندار آذربایجان شرقی هم خطاب به مردم ولایتمدار، فهیم و غیرتمند آذربایجان آمده است:  دیروز گام ها و ناله های سوزناک شما در بدرقه ی مسافران بهشت، این زائران جان سوخته حرم رضوی علیه السّلام، ترجمان عینی این سخن بود که: چو عضوی به درد آورد روزگار، دگر عضوها را نماند قرار.
اسماعیل جبارزاده در این پیام با قدردانی از حضور پرشور و متین مردم در مراسم تشییع و تدفین جان باختگان حادثه ی قطار تبریز- مشهد افزود : آذربایجان شرقی دیروز جلوه ی دیگری از همراهی و همدلی مردم و خادمانشان در روزهای سخت و دشوار بود. 
جمعه گذشته بر اثر برخورد دو قطار در ایستگاه هفت خوان در ناحیه راه آهن شمال شرق کشور 48 نفر از مسافران و پرسنل قطار تبریز – مشهد جان باختند.
مراسم تشییع  جان باختگان حادثه قطار، دیروز با حضور باشکوه مردم در تبریز برگزار شد.

انتهای پیام/ا

برچسب ها: قدردانی ، حضور ، تشییع ، حادثه ، قطار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.