فرکی: می روم تا سایپا کمتر آسیب ببیند/ اعتراض به داور تضمین پیروزی های بعدی است

سرمربی تیم سایپا گفت: آدم خودخواهی نیستم که برای پیشرفت خودم به مجموعه ای آسیب برسانم برای همین از سمت خود استعفا می دهم

حسین فرکی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: زمانی که داور یا مربیان در بازی خطا می کنند و به تصمیمات یکدیگر اعتراض دارند برخورد لازم و محرومیتی برای آنها در نظر گرفته نمی شود.

وی افزود: این ذهنیت ایجاد شده که چرا حسین فرکی در کنار زمین به تصمیمات داور اعتراض نمی کند و راه پیروزی این است که مثل دیگران به داور اعتراض کنم تا در یک بازی به نفع سایپا سوت بزنند و این کار غلط است.

فرکی ادامه داد: چرا مربیان خود را اصلاح نمی کنند که همه یک دست شوند و به داور احترام بگذارند تا رفتار صحیح رواج پیدا کند.

وی در خصوص استعفای خود گفت: از درویش می خواهم استعفای من را قبول کند چراکه هیچ وقت به فوتبال نچسبیدم تا چیزی بدست آورم و هدفم کار سالم بود.من تمام تلاشم را برای سایپا به کار گرفتم اما نشد که در بازی نتیجه لازم را بگیریم.شاید اشکال از من است.از الان استعفا می‌دهم. احساس می‌کنم شاید با نبود من مشکل تیم حل شود.در این چند هفته هم مکرر اتفاقاتی افتاد. امیدوارم جایگزین من باعث خوشحالی سایپایی‌ها شود.به هر حال آدم خودخواهی نیستم که به خاطر خودم کاری کنم که آسیب آن به مجموعه برسد. برای اینکه دست درویش باز باشد این اقدام را انجام می‌دهم. احساس می ‌کنم سایپا از این به بعد بیشتر با من آسیب ببیند.

فرکی در خصوص دیدار امروز بیان کرد: بازی امروز یک بازی خانگی بود که متاسفانه آن را به حریف واگذار کردیم و قابل توجیه نیست.امیدوار بودم که در بازی امروز به پیروزی برسیم اما عملکرد ضعیف ما باعث شد که استقلال خوزستان با دو پنالتی به پیروزی برسد.من نمی توانم با نبود بازیکنانم و اشتباهات داوری باخت امروز را توجیه کنم.از این لحظه به بعد نمی توانم برای سایپا کاری کنم و مجبورم که استعفا بدهم و امیدوارم مدیریت باشگاه بپذیرد.

وی در ادامه افزود:من شنیدم داور بازی امروز در لیگ برتر امسال، فقط یک بار قضاوت کرده است. آیا حسین فرکی و تیمش جایگاهشان از نظر کمیته داوران تا  این حد پایین است که برای ارزیابی یک داور به وی در بازی سایپا قضاوت می دهند؟با این وجود من نتیجه نگرفتن امروز به پای داور نمیزنم.

سرمربی تیم سایپا در پایان خاطر نشان کرد: من اهل بهانه و توجیه نیستم و به نظرم تیم سایپا و بازیکنان نیاز به زمان دارند تا بتوانند به جایگاه مناسب در لیگ برتر دست پیدا کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار