ساری،

آغاز خرید پرتقال درجه سه باغداران از فردا

سازمان تعاون روستایی پرتقال های درجه سه را به ازای کیلویی 550 تومان از فردا از باغداران مازندرانی خریداری می کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، حیدرپور رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: اتحادیه تعاون روستایی شهرهای ساری، نکا و میاندورود کار خرید پرتقال های درجه سه و ضایعاتی باغداران را بر عهده دارند.

وی افزود: باغداران با مراجعه به این اتحادیه ها و بستن قرارداد و برآورد کارشناسان جهاد کشاورزی و تعاون روستایی می توانند پرتقال های خود را به این مراکز تحویل دهند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: کشاورزان شهرهای دیگر استان هم در صورت داشتن پرتقال های درجه سه می توانند به اتحادیه تعاون روستایی شهرهای خود مراجعه کنند.

حیدرپور با اشاره به وجود 9 واحد صنایع تبدیلی فعال و نیمه فعال در استان افزود: با دو واحد از این کارخانه ها در شهرهای رامسر و تنکابن قرارداد بسته شد تا پرتقال های درجه سه کشاورزان مازندرانی را تحویل بگیرند.

وی درباره خرید پرتقال شب عید از کشاورزان مازندرانی گفت: سازمان تعاون روستایی متولی خرید پرتقال شب عید از هفته آینده کار خرید را با همکاری اتحادیه باغداران و سورتینگ داران با سرعت بیشتری آغاز می کند. رییس سازمان جهاد کشاورزی گفت: قیمت خرید پرتقال شب عید به صورت توافقی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.