بررسی یک ماجرا؛ پیشنهاد طارمی از قربان بردیف تا چه اندازه حقیقت دارد؟

شایعاتی مبنی بر علاقه سرمربی روستوف به جذب مهدی طارمی شنیده می‌شود.

گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان - مصاحبه روز گذشته سردار آزمون با یک خبرگزاری روس و دعوت از مهدی طارمی به پیوستن به فوتبال اروپا، باعث ایجاد یک شایعه و گمانه‌زنی در سایت ها و خبرگزاری های ورزشی شده‌است.

روزنامه خبر ورزشی نیز، در نشریه صبح امروز خود، خبر از معرفی مهدی طارمی به قربان بردیف، سرمربی مشهور تیم روستوف داد. اما این مسئله تا چه اندازه به واقعیت نزدیک است؟

ماجرا از جایی آغاز می‌شود که دکتر مهدی حق تعالی، ایجنت سردار آزمون، سعید عزت اللهی و میلاد محمدی که دوستی نزدیکی با قربان بردیف دارد، در تابستان با اجازه نامه مهدی طارمی، با باشگاه های روس برای او به مذاکره پرداخته‌است. در حالی که نقل و انتقالات فوتبال اروپا به دلیل مسابقات یورو، با تاخیر صورت پذیرفته و همچنین سرنوشت قربان بردیف با باشگاه روستوف در تابستان مشخص نگردیده بود، دکتر حق تعالی، طارمی را به بردیف معرفی می‌کند و این موضوع با استقبال وی همراه می‌شود. با این‌حال ماندن بردیف در روستوف و پر شدن سهمیه بازیکنان خارجی این تیم، باعث می‌شود او چشم بر مهدی طارمی ببندد.

شناخت کافی و البته تایید طارمی نزد بردیف اما با محدودیت باشگاه روستوف در جذب مهاجم خارجی، پروژه پیوستن طارمی به باشگاه روستوف در ژانویه را علی رغم شکل گیری شایعات گسترده در سایت های ورزشی دیگر، منتفی می‌سازد. با این حال، قرارداد دو ساله مهاجم بوشهری با باشگاه پرسپولیس، سرنوشت او را در دست مدیران این باشگاه قرار داده و هرگونه مذاکره ای برای لژیونر شدن او، باید با باشگاه پرسپولیس صورت پذیرد. حضور سرخپوشان در لیگ قهرمانان آسیا و علاقه برانکو به حفظ طارمی، مهر ردی بر هرگونه شایعه خروج او می‌زند.

منبع: طرفداری

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۰۱:۱۴ ۱۳ آذر ۱۳۹۵
بجان تو فقط بازی با پیکان گل نزد اگه بره اروپاهم اقای گل میشه تو میدونی فوتبال چیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۰ ۱۱ آذر ۱۳۹۵
اين بابا تو ليگ خودمون نميتونه گل بزنه چه جوري ميخاد بره تو ليگ روسيه گلزني كنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۵ ۱۱ آذر ۱۳۹۵
ریزه که نخواستنش.......
آخرین اخبار