اردبیل؛

مجلس یادبود ارتحال آیت‌الله سیدعبدالکریم موسوی اردبیلی برگزار می شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: مجلس یادبود ارتحال آیت‌الله سیدعبدالکریم موسوی اردبیلی امروز در اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ حجت الاسلام مهدی ستوده افزود:مجلس یادبود ارتحال آیت‌الله سیدعبدالکریم موسوی اردبیلی امروز از ساعت 14 تا 16 در مسجد جامع اردبیل برگزار می‌شود که از عموم مردم استان اردبیل دعوت می‌شود تا در این مراسم شرکت کنند.

وی با اشاره به خدمات آیت‌الله موسوی اردبیلی به جامعه اسلام و استان اردبیل بیان کرد:‌ آیت‌الله اردبیلی نقش و تاثیر به‌سزایی در نشر و ترویج معارف اسلامی و دینی داشته‌اند و تلاش‌های این مجاهد انقلابی زمینه‌ساز ترویج علوم و معارف اسلامی شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل افزود:‌ خدمات آیت‌الله موسوی اردبیلی در تالیف کتب دینی و اسلامی، تربیت شاگردانی بزرگ و متخصص، تلاش در مسیر پیروزی انقلاب و اهتمام جدی به نشر علوم دینی سبب ماندگاری این عالم بزرگ عالم تشیع شده و روشنگری عمومی را فراهم آورده است.

حجت الاسلام ستوده علم، تقوا، روحیه انقلابی، درستکاری، تلاش برای ترویج مفاهیم اسلامی و مجاهدت در مسیر انقلاب را از مهم‌ترین شاخصه‌های آیت‌الله موسوی دانست و تصریح کرد:‌ باید تلاش شود تا سبک و سلوک چنین شخصیت‌های بزرگی در جامعه و به ویژه در بین جوانان ترویج یابد چرا که این امر سبب تربیت شایسته نوجوانان و جوانان شده و تعالی واقعی آنها را رقم می‌زند.

وی افزود: مردم استان اردبیل همواره قدردان شخصیت‌های بزرگ و دینی و مفاخر این دیار بوده و برای تجلیل از مقام و خدمات آیت‌الله موسوی اردبیلی به طور قطع حضوری گسترده در این مراسم خواهند داشت.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار