هفته دوم سوپر لیگ والیبال بانوان

پارسه مغلوب میزبان اصفهانی شد/ سایپا و سرمایه به پیروزی رسیدند

تیم‌های والیبال ذوب آهن، سایپا و بانک سرمایه در هفته دوم لیگ برتر والیبال مقابل حریفان خود به برتری رسیدند.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هفته دوم سوپرلیگ والیبال بانوان ایران، امروز پیگیری شد که طی آن تیم‌های ذوب آهن اصفهان، بانک سرمایه و سایپا تهران مقابل حریفان خود به برتری رسیدند. 

تیم والیبال سایپا تهران در خانه والیبال تهران از ساعت 11 به مصاف تیم پارس شیراز رفت و موفق شد با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسیده و اولین برد خود در این مسابقات را کسب کند. شاگردان نسرین خزانی در 3 ست متوالی با نتایج 25 بر 18، 25 بر 19 و 25 بر 15 مقابل میهمان خود به پیروزی دست پیدا کردند.

در دیگر دیدار هفته دوم، دو تیم ذوب آهن اصفهان و پارسه تهران مقابل هم به میدان رفتند که این دیدار در پایان با برتری 3 بر صفر اصفهانی‌ها همراه شد. شاگردان فریبا صادقی در حالی دومین پیروزی خود در سوپرلیگ بانوان را تصاحب کردند که در هفته نخست هم موفق به شکست تیم دانشگاه آزاد شده بودند. ذوب آهنی ها با این برد صدرنشین مسابقات شدند. 

تیم ذوب آهن در این دیدار در ست‌های اول تا سوم 25 بر 19، 25 بر 18 و 25 بر 12 شاگردان سیما صدیقی را شکست دادند. 

در دیگر دیدار هفته دوم تیم والیبال بانک سرمایه در تبریز به مصاف شهرداری تبریز رفت و در سالنی مملو از تماشاگر موفق شد 3 بر صفر میزبانش را مغلوب کند. شاگردان شعبانیان در 3 ست پیاپی با نتایج 25 بر 15، 25 بر 16 و 25 بر 8 به پیروزی دست پیدا کردند.

**نتایج کامل هفته دوم سوپر لیگ بانوان به شرح زیر است:

شهرداری تبریز صفر – بانک سرمایه 3

سایپا تهران 3 – پارس شیراز صفر

ذوب آهن اصفهان 3 – پارسه تهران صفر

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار