مشهد؛

تمام بدهی های شهرداری مشهد تا پایان سال ۹۵ تصفیه می شود

رئیس کمیسیون اقتصادی شورای شهر مشهد گفت: تاکنون 2000 میلیارد تومان از بدهی های معوق شهرداری را پرداخت نموده و تا آخر سال نیز تمام بدهی های باقی مانده را تصفیه خواهیم کرد.

علیرضا نخعی راد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،افزود: تاکنون 2000 میلیارد تومان از بدهی های معوق شهرداری را پرداخت نموده و تا آخر سال نیز تمام بدهی های باقی مانده را تصفیه خواهیم کرد.

وی گفت: در شروع دوره چهارم شورا ومدیریت فعلی شهرداری در سال 1393 مبلغ بدهی های معوق شهرداری 3000میلیارد تومان بود که تابه حال موفق به پرداخت 2000میلیارد تومان از این بدهی ها شده ایم.

رئیس کمیسیون اقتصادی شورای شهر مشهد در توضیح منشاء بدهی های مذکور افزود: عمده این بدهی ها معوقات بانک ها، اوراق مشارکت بافت های فرسوده و قطار شهری هستند که هر سال به آن اضافه شده است.

نخعی رادبا ابراز خرسندی از تلاش، جدیت و برنامه ریزی معاونت اقتصادی شهرداری و اعضای شورای شهر در بازپرداخت بدهی های گذشته بیان کرد: درابتدای شروع دوره چهارم شورا تمامی اعضا از میزان بدهی اطلاع داشتند وبا علم به افزایش این بدهی ها برنامه ریزی های دقیقی انجام و موفق به پرداخت 2000 میلیارد تومان از بدهی های معوق شدیم.

وی گفت: در مجموع 2000میلیارد تومان دیگر بدهی باقی مانده که بخش عمده آن مربوط به قطارشهری است وانشاالله تا آخر سال جاری پرداخت می گردد.

رئیس کمیسیون اقتصادی شورای شهر مشهد در توضیح مبلغ بدهی ناشی از اوراق مشارکت قطارشهری اظهار کرد: نیمی ازاین بدهی توسط شهرداری و نیم دیگر آن با اتمام دوره زمانی تعیین شده در اوراق مشارکت توسط دولت پرداخت می شود.

انتهای پیام//ن.غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار