کرمانشاه؛

دستگیری 4سارق در کرمانشاه

ریيس پليس آگاهی استان کرمانشاه از كشف 16 مورد سرقت و دستگيری چهار سارق در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سرهنگ محمدرضا اميری گفت: طرح مبارزه با سارقان محتويات داخل خودرو با تعيين وظايف هريک از يگان‌های اجرایی به مدت يک روز در سطح انتظامی استان کرمانشاه به مرحله اجرا درآمد.
وی افزود: اجرای اين طرح منجر به کشف سه دستگاه خودرو مسروقه، سه دستگاه موتور سيکلت مسروقه، 9 مورد سرقت محتويات داخل خودرو و کشف يک دستگاه کفی تريلی مسروقه شد.
اين مقام انتظامی تصریح کرد: همچنين در اجرای اين طرح يک سارق خودرو و دو نفر مالخر خودرو سرقتی نيز دستگير شدند.
ریيس پليس آگاهی استان کرمانشاه در ادامه به کشف هفت مورد سرقت منزل در شهرستان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: پس از ارجاع پرونده يک سرقت منزل و سه متهم به پليس آگاهی، با انجام تحقيقات فنی و جامع متهمان به هفت مورد سرقت منزل در سطح شهر کرمانشاه معترف شدند.
اميری افزود: با راهنمایی متهمان محل‌های سرقت بازسازی و مالباختگان شناسایی شدند، در همين راستا متهمان به همراه پرونده به دستگاه قضایی معرفی و با صدور قرار مناسب روانه زندان مرکزی کرمانشاه شدند.
وی در پایان از مردم خواست تا از پارک اتومبيل در نقاط خلوت و كم نور خودداری کنند و اگر امكان توقف در پاركينگ وجود ندارد، نسبت به نصب تجهيزات ايمنی و بازدارنده جهت جلوگيری از سرقت اقدام کنند.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار