اصفهان؛

واگذاری 1200 متر زمین برای احداث ترمینال در چادگان

شهردار چادگان از واگذاری 1200 متر زمین برای احداث ترمینال در شهر چادگان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، امروز جلسه‌ای با فرهیختگان، دانشجویان، شهردار و رئیس اداره راهدار و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان چادگان در سالن فرمانداری این شهر برگزار شد.

در این جلسه دو نفر از اساتید دانشگاه پیام نور چادگان پیرامون مشکلات دانشجویان صحبت کردند و گفتند: دانشگاه پیام نور این شهر در فاصله 2 کیلومتری این شهر قرار دارد می‌طلبد مسؤولان شهرستان نسبت به دایر کردن سرویس در مسیر دانشگاه اقدام کنند تا مشکلات دانشجویان خصوصاً خواهران برطرف شود.

یکی دیگر از اساتید عنوان کرد: رفت و آمد دانشجویان به مرکز شهر و اصفهان به علت نبود ترمینال و منظم نبودن سرویس‌های این شهر متأسفانه مشکلات زیادی را برای دانشجویان فراهم کرده است که انتظار می‌رود در ساماندهی وسایل نقلیه مسافربری مسؤولان شهرستان برنامه‌ریزی کنند.

وی بیان کرد: به علت نبودن امکانات وسایل نقلیه، دانشجویان مجبور هستند کلاس‌های فشرده را برای دروس خود تنظیم کنند تا در ساعت مقرر برای رسیدن به محل زندگی خود با مشکل مواجه نشوند در صورتی که اگر وسایل نقلیه مهیا باشد باید کلاس‌های درس را تا ساعت 4 بعد از ظهر تنظیم کنیم که متأسفانه نبود امکانات مسافربری این مشکل برای دانشجویان فراهم کرده است.

ابراهیمی اظهار داشت: با راه‌اندازی اتوبوس و یا واحد در این شهر می‌توان علاوه بر مشکلات دانشجویان مشکلات مردم شهر چادگان را نیز مرتفع کرد که انتظار داریم مسؤولان شهرستان و استان نسبت به تخصیص اعتبار برای حل مشکلات این شهر عنایت ویژه‌ای داشته باشند.

عضو بسیج دانشجویی شهر چادگان نیز در این جلسه به مشکلات دانشجویان پرداخت و افزود: فاصله مسافت 2 کیلومتر دانشگاه با مرکز شهر در فصل زمستان با بارش برف و باران و وجود حیوانات باعث رعب و وحشت دانشجویان می‌شود که لازم است سرویس‌های مجاز در اختیار آنان قرار دهند تا دانشجویان با آرامش خاطر در کلاس درس حاضر شوند.

در همین جلسه شهردار چادگان گفت: شهرداری چادگان زمین مناسب در حاشیه شهر به متراژ 1200 متر در اختیار کسی که پروانه احداث ترمینال داشته باشد که از سوی اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای صادر شده باشد قرارمی دهد.

عنایت اله امیرحاجیلو اظهار داشت: احداث ترمینال به صورت مشارکتی زمین از سوی شهرداری و ساخت از سوی فردی که پروانه و مجوز احداث دارد قرارداد منعقد خواهد شد تا هر چه زودتر معضل ترمینال در این شهرستان برطرف شود.

شهردار چادگان تصریح کرد: باتوجه با اینکه دانشگاه پیام نور تاکنون عوارض به شهرداری پرداخت نکرده است ولی شهرداری چادگان نهایت همکاری را با دانشگاه پیانور داشته و دارد و در صورت اتمام آسفالت‌ریزی داخل شهر مسیر دانشگاه پیام نور نیز آسفالت‌ریزی و ترمیم خواهد شد.

در پایان علیرضا محمدیان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهر چادگان بیان داشت: با هماهنگی فرمانداری و اداره کل راهداری حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان در حال بررسی برای تحویل زمین به متقاضی از طریق شهرداری و ابلاغ اقدامات قانونی برای احداث و راه‌اندازی پایانه چادگان هستیم.

وی ابراز امیدواری کرد با پیگیری‌های فرماندار چادگان، شورای شهر، شهردار و اداره راهداری چادگان هرچه زودتر معضل ترمینال چادگان مرتفع شده و مردم بتوانند از سیستم حمل و نقل جاده‌ای استفاده کنند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.