13 آذر، آخرین مهلت ثبت نام در آزمون فراگیر ارشد پیام نور

سخنگوی دانشگاه پیام نور گفت: ثبت نام مقطع ارشد دوره های فراگیر و الکترونیکی این دانشگاه تا 13 آذر ماه ادامه پیدا می کند.

ثبت نام دوره‌های فراگیر مقطع ارشد دانشگاه پیام نور اعلام شد
محمد محسن صدر سخنگوی دانشگاه پیام نور در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به ثبت نام دوره‌های فراگیر و الکترونیکی این دانشگاه اظهار داشت: ثبت نام دوره‌های فراگیر الکترونیکی دانشگاه پیام نور تا 13 آذر ماه ادامه پیدا می‌کند و ظرفیت این دوره در مجموع 33 هزار نفر است.

وی یادآور شد: امتحان دوره ارشد فراگیر در بهمن ماه به صورت سراسری و در کل کشور در رشته‌های چون معماری، هنری، علوم انسانی برگزار می‌شود. 

صدر ابراز داشت: آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور نوبت هفدهم در قریب به هزار و 400 رشته محل در بیش از 190 رشته گرایش و در 5 گروه علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، کشاورزی و هنر برگزار می شود.

سخنگوی دانشگاه پیام نور تاکید کرد: یک سوم این ظرفیت به صورت الکترونیکی و مابقی به صورت آموزشی – پژوهشی است و در سطح 31 استان و در 165 مرکز دانشجویی، اقدام به پذیرش دانشجو می شود.

وی گفت: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته افراد شاغل  به راحتی می‌توانند برای ارتقای سطح علمی خود در این دوره‌ها شرکت کنند و دانشگاه پیام نور نسبت به  سال گذشته با توجه به اخذ مجوزهای جدید در دوره‌های الکترونیکی ظرفیتش افزایش یافته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار