کرمان؛

راه اندازی کانون فرهنگی برای کودکان کم توان

با راه اندازی کانونی جدید از این پس کودکان و نوجوانان معلول جسمی حرکتی و دارای نیازهای ویژه کرمانی می‎توانند در کنار دیگر کودکان از فعالیت‎های کانون پرورش فکری بهره‎مند شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، محسن روحی مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان گفت : تاکنون 27 مرکز فرهنگی هنری فراگیر در سراسر کشور راهاندازی شده است و بیست و هشتمین مرکز فراگیر نیز در روز 13 آذر ماه در کرمان گشایش مییابد.

وی بیان داشت: با راهاندازی مرکز فراگیر کانون از این پس کودکان و نوجوانان نابینا، ناشنوا، معلول جسمی حرکتی و دارای نیازهای ویژه میتوانند در کنار دیگر همسنوسالهای خود از فعالیتهای کانون پرورش فکری بهرهمند شوند.

روحی تصریح کرد: تعدادی از مربیان کانون برای کار با کودکان و نوجوانان معلول آموزشهای لازم را فرا گرفتهاند.

وی افزود: با همکاری اداره کل بهزیستی استان کرمان نیز امکاناتی مانند برجستهنگار، کتابهای بریل و نرمافزار سروش برای ارائه‌ فعالیت‌های فرهنگی هنری کانون به کودکان و نوجوانان معلول آماده شده است.

 نخستین مرکز فراگیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمان 13 آذرماه در مرکز فرهنگی هنری شماره یک کرمان واقع در چهارراه ولیعصر (عج) پارک باغملی آغاز به کار می کند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار