کرمانشاه؛

دستگیری کیف قاپ هایی که مو جب رعب و وحشت شدند

عموی 18 ساله و برادرزاده 16 ساله که زنان و دختران تنها را در خيابان های خلوت شهر کرمانشاه هدف کيف قاپی قرار می دادنددستگير شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ جانشين فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: عموی 18 ساله و برادرزاده 16 ساله که زنان و دختران تنها را در خيابان های خلوت شهر کرمانشاه هدف کيف قاپی قرار می دادند، توسط پليس آگاهی دستگير شدند.

سرهنگ عليرضا مرزبانی اظهار کرد: در پی وقوع چند مورد کيف‌قاپی توسط سرنشينان يک دستگاه خودروی پرايد در سطح شهرستان کرمانشاه که موجب رعب و وحشت در بين شهروندان شده بود، موضوع در دستور کار پليس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: تحقيقات اوليه و اظهارات قربانيان نشان می‌داد اين افراد حرفه‌ای بوده و زنان و دختران تنها را در خيابان‌های خلوت شهر هدف کيف‌قاپی قرار می‌دادند، به طوری که اموال هفت خانم جوان در يک روز مورد سرقت قرار گرفت.

اين مقام انتظامی تصريح کرد: کارآگاهان اداره پليس آگاهی با استفاده از سامانه‌های اطلاعاتی موجود و تعقيب و مراقبت‌های شبانه‌روزی پس از شناسایی سارقان و اطمينان از اينکه اين افراد عاملان اصلی اينگونه سرقت‌ها هستند، جهت دستگيری متهمان وارد عمل شدند.

مرزبانی افزود: کارآگاهان در يک عمليات منسجم و ضربتی، سارقان را حين گشت زنی برای يافتن طعمه کيف‌قاپی دستگير کردند.

وی تصریح کرد: در بررسی‌های اوليه مشخص شد که متهمان به نام‌های "حسين" 18 ساله و "عبدالرضا" 16 ساله، عمو و برادر زاده هستند که در بازجويی‌هاي پليسی اعتراف کردندبرای انجام کيف قاپي، دو دستگاه پرايد را سرقت و هر بار با يک دستگاه خودرو در خيابان‌های خلوت شهر، زنان و دختران تنها را تحت تعقيب قرار داده و سپس در فرصت مناسب کيف، تلفن همراه و احياناً طلاجات قربانيان را به سرقت می‌بردند.

جانشين فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: عبدالرضا پيش از دستگيری هيچگونه سابقه کيفری نداشته، اما "حسين" عموی وی، سال گذشته پس از 40 مورد کيف‌قاپی به مرکز کشور متواری شده و هفته گذشته به کرمانشاه بازگشته است.

وی افزود: اين متهم پس از سرقت دو دستگاه خودرو و نيز بيش از 10 مورد کيف قاپی که با همدستی برادرزاده‌اش مرتکب شده بود، با اطلاع‌رسانی به موقع قربانيان و اقدامات اطلاعاتی پليس آگاهی دستگير شدند.

اين مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از مخفيگاه متهمان، يک دستگاه خودروی پرايد سرقتی و تعدادی کيف زنانه و گوشی تلفن همراه مسروقه کشف شد.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.