پیامک‌های دریافتی 1395/09/09

سوژ‌ه‌های پیامکی شما پس از بررسی،در بخش "از نگاه شما" قابل پیگیری خواهد بود.

پیامک‌های دریافتی 1395/09/09به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ از این پس شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی 10001915(مجله خبری شبکه یک سیما) و 30002394 (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ نهم آذر ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است:



0824...0910: با سلام. مردم شهرستان کوهدشت لرستان واقعا از بی آ بی دارند می‌میرند و زمین‌های کشاورزی حاصل‌خیز این منطقه در معرض نابودی قرار گرفته قرار بود سد معشوره این مشکلات یعنی مشکل آب شرب مردم کوهدشت و تابعه آن که نزدیک به 400 هزار نفر می‌باشند را حل کند اما الان تعطیل شده. خواستیم از مسؤلان پیگیری کنید. ممنونم از زحماتتان مردم تشنه کوهدشت.


6469...0912: سلام . ما شاغلین رشته گفتار درمانی هستیم که با وجود پیگیری چندین ساله انجمن گفتار درمانی ایران در خصوص عدم بیمه بودن خدمات گفتار درمانی، هنوز این مشکل رفع نشده است. لطفا پیگیری کنید.


2243...0919: باسلام. باز گرانی بلیط  قطار قم به مشهد امروز صدو نوزده هزارو  پانصد تومان ساعت یازده و پنجاه دقیقه صبح . چهارتخته . درحالی که در روزهای عادی بین هشتاد تا نود هزار تومان شناوراست. الان این قیمت را درسامانه شرکت سفیرریل مشاهده کردم. دفعه اول نیست که این موارد رو مشاهده می‌کنم. لطفا رسیدگی کنید. تشکر.


2644...0919: سلام، خسته نباشید، شماره 111 سامانه ارتباط مردم  و دولت در شهرستان ها قطع شده، لطفا پیگیری کنید، الیاسی ازساوه.


0113...0933: ایرانسل با این پیام‌های تبلیغاتیش اعصاب برای ما نزاشته. یعنی چه. این چه وضعیه. لطفا پیگیری کنید.


9553...0914: سلام  و خسته نباشید. در مورد عدم پرداخت حقوق به معلمین حق التدریسی که چندین ماه است دریافت نکرده‌اند اطلاع رسانی کنید.


5489...0913: ازخانواده‌های ما کارگران راهداری که هشت ماه حقوق نگرفتیم چه کسی می‌خواد معذرت خواهی کنه. ما چه کار باید بکنیم.


7969...0919: سلام. دراتوبان بسیج مستضعفین کنارسازمان بسیج مستضعفین پل عابر پیاده‌ای هست که واقعا پل‌هاش خراب شدن مردم می‌ترسن که از روش عبور کنن. لطفا رسیدگی کنید. ممنون.


9724...0919: با سلام.  لطفا به بیمارستان سوختگی امیرالمومنین شیراز بیایید. خدمات بیمارستان فاقد امکانات رفاهی ازجمله ایاب و ذهاب، اضافه کاری و... می‌باشد.


0685...0916: دولت به کمک پلیس راهور آنقدر باید روی ایمنی ، کیفیت خودرو، راه داری ، مسائل رانندگی و علائم هشدار دهنده کار کنند که نسبت به گذشته احتمال وقوع حادثه به صفر برسد تا مردم به یک آرامش روحی برسند انشاءالله.


0685...0916: پیشنهاد می‌شود حداقل سه واحد درسی در زمینه نفت و گاز و پتروشیمی و فرآورده های آن در مدارس و دانشگاهها تدریس شود تا جوانان با این صنعت و کارهای مربوط به آن آشنا شوند و دید و آگاهی نسبت به آنها پیدا کنند.


5560...0990: سلام خسته نباشید .چرا سایت همه بانکهای چهارمحال وبختیاری برای دادن وام ازدواج بسته است. ما به امید وام عقد کردیم. الان دو ماهه که سایت بسته است. لطفا گزارش تهیه کنید . مرسی.


6148...0916: سلام درمانگاه چشم پزشکی شهید لبافی نژاد پاسداران بوستان نهم  17000 تومان بابت ویزیت دفترچه‌های خدمات درمانی روستایی ازما می‌گیرن چکارکنیم. هچکس گوشش بدهکارنیست.


8679...0912: باعرض سلام و خسته نباشید خدمت کارکنان شبکه خبر. حدود شش ساله در شهرداری منطقه12 تهران 137 ناحیه 4 مشغول فعالیت بودم ولی متاسفانه شهردار جدید منطقه 12تهران حدود یکساله من و تعدادی از همکارانمان رو به عمران منطقه 12 منتقل کرده ولی ماها رو جزو کارکنان شهرداری حساب نمی‌کند. از شما خواهش میکنم صدای ماها رو به گوش اقای دکتر قالیباف برسانید. با تشکر کارکنان عمران منطقه 12تهران محله خیابان تختی.


2606...0919: چرا در اطراف حرم حضرت شهربانو (س) سطل زباله وجود ندارد اطراف حرم پر از زباله شده است.


8982...0915: سلام متاسفانه با گذشت ده روز از موعد مقرر تحویل ایران خودرو جواب به ما نمی‌دهد و خودرو ما را تحویل نمی‌دهد. می‌گوید باید صبر کنید معلوم نیست ! پول نقد دو ماه قبل گرفتن و الان کسی نیست به داد مشتریان ناراضی برسد سازمان حمایت از حقوق مصرق کننده کجاست و وظیفه اش چیه ؟؟ لطفا پیگیری کنید. ممنونیم.


7955...0915: باسلام و خسته نباشید.  ما جمعی از نانوایی‌های شهر نورآباد از اداره برق گلایه داریم چون بدون هماهنگی با نانوایی‌ها برق رو قطع می کنند و ما خمیرهایمان خراب می‌شود. لطفأ رسیدگی کنید یا به گوش مسئولین برسونید. باتشکر.


6267...0933: باسلام. قانون اخذ گواهینامه بدون کارت پایان خدمت بیش از یک سال که مجلس تصویب کرد شورای نگهبان تائید کرد به دولت ابلاغ شد .دولت برای اجرا به راهور ابلاغ کرد. لطفا پیگیری نماید چرا راهور دستوراجرا به آموزش رانندگی و مجموعه زیربط را نمی‌دهد وچرا راهور قانون اجرا نمیکنه با تشکر.از خراسان.


9481...0912: با سلام . ما 238 نفر از اعضای مسکن مهر اندیشه 3 صفادشت ملارد هستیم که از سال 87 مبالغی را واریز کرده ایم به حساب تعاونی و کسی پاسخ گو نیست و واحد ها را به افرادی که اصلا عضو تعاونی نبوده اند واگذار کرده و یا یک واحد را به چند نفر واگذار کرده و بعضی بلوک ها هم همان طور به صورت اسکلت باقی مانده اند. لطفا با دوربین خود در محل حاضر شده و مشکل این قشر از مردم زحمت کش که هر کدام به سختی این پول را به تعاونی داده اند را به گوش مسئولین برسانید و اگر هم خواستید ما اعضا با هماهنگی در یک روز خاص با شما برای تهیه گزارش همراه می شویم.


0275...0917: سلام تورا خدا یکسان سازی حقوق نیرو قراردادی و پیمانی در ادارات دولتی را پیگیری کنید. با تشکر.


8872...0912: سلام . تعدادی از کوچه‌های خیابان مختاری شرقی از منطقه شوش از جمله کوچه دولتشاهی که ما ساکن هستیم بیش از یک هفته است به بهانه تعویض جدول حفاری و بلاتکلیف مانده است. در صورتی که جدول‌ها دو سال پیش عوض شده و همه سالم هستند. موضوع را به کرات به شماره تلفن 137 شهرداری منطقه اطلاع داده ایم. نه تنها متصدیان 137 رفتار اصولی نداشته اند بلکه تا این تاریخ 95/9/8 پاسخ مثبتی نگرفته‌ایم و اهالی کوچه با مشکلات عدیده مواجه هستند. لطفا پیگیری شود . ضمنا از جدول‌های سالم و خراب‌کاری‌های شهرداری فیلم هم موجود است .


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فردین
۲۱:۱۲ ۱۶ آذر ۱۳۹۵
سلام . ما شاغلین رشته گفتار درمانی هستیم که با وجود پیگیری چندین ساله انجمن گفتار درمانی ایران در خصوص عدم بیمه بودن خدمات گفتار درمانی، هنوز این مشکل رفع نشده است. لطفا پیگیری کنید


سلام ما در رابطه با این مشکل پیامک های زیادی به این سامانه فرستادیم و متاسفانه جوابی و پیگیری از باشگاه خبرنگاران جوان دریافت نکردیم

لطفا مشکل ما رو هم پیگیری کنید
باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
ali
۱۴:۱۴ ۰۹ آذر ۱۳۹۵
نیروهای طرحی راه و شهرسازی گلستان از اول سال حقوق نگرفتن .............
کی جوابگوووه؟
آخرین اخبار