همدان؛

تردد کامیون در جاده قدیم همدان - ساوه ممنوع شد

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: تردد کامیون ها و کامیونت ها از جاده قدیم ساوه - همدان در تعطیلات پیش رو ممنوع شد.

تردد در جاده قدیم همدان - ساوه ممنوع شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ رضا عزیزی با اشاره به اینکه محدودیت تردد در جاده قدیم همدان - ساوه مربوط به روزهای چهارشنبه و جمعه و از ساعت 12:00 تا 23:00 است، ادامه داد: محدودیت تردد در جاده قدیم همدان - ساوه شامل خودروهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی نمی شود.

وی مسیر همدان، رزن و آوج را مسیر جایگزین جاده قدیم همدان ساوه معرفی و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در ایام تعطیلات سفرهای برون شهری افزایش خواهد داشت به منظور کاهش سوانح احتمالی این اعمال محدودیت اجرایی شد.

عزیزی اظهار داشت: سرعت خودروهای باری و کشنده در برخی از سربالایی ها به کمتر از 30 کیلومتر می رسد و در مقابل رانندگان خودروهای سواری و تندرو به علت پایین بودن آستانه تحمل اقدام به سبقت غیرمجاز می کنند.

رئیس پلیس راه استان همدان بیان کرد: اقدام خودروهای سواری در سبقت غیرمجاز احتمال وقوع سوانح رانندگی شدید و جان باختن شمار زیادی از سرنشینان خودرو را افزایش می دهد.

عزیزی گفت: جاده قدیم همدان ساوه یکی از امن ترین و کم حادثه ترین جاده های این استان است که در هشت ماه گذشته 2 سانحه جرحی و یک مورد سانحه فوتی در آن رخ داده است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تا پایان مهر ماه 251 نفر در سوانح جاده ای این استان جان باختند که نسبت به مدت مشابه پارسال هفت درصد کاهش داشته است.

انتهای پیام/ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.