اصفهان؛

بانوان کاشانی با موافقت شواری تأمین به سالن‌های ورزشی می‌آیند

مدیرعامل باشگاه ورزشی شهرداری کاشان گفت: در صورت موافقت شورای تأمین شهرستان بانوان کاشانی اجازه حضور در سالن‌های ورزشی را خواهند داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،احمد شاه بالایی  اظهار کرد: بر اساس آنچه که به من اعلام شده است شورای تأمین شهرستان مخالف حضور بانوان در سالن‌های ورزشی است اما تلاش می‌کنیم با تعامل با مسئولان مربوطه مجوز حضور بانوان را برای حضور در سالن اختصاصی شهرداری در بازی‌های آینده بگیریم.

وی تصریح کرد: شهرداری کاشان امسال در لیگ‌های برتر هندبال و بسکتبال و همچنین در لیگ دسته دو فوتبال کشور سرمایه گذاری کرده و تاکنون برای رشته هندبال هشت میلیارد ریال، برای رشته بسکتبال 13 میلیارد ریال و برای رشته فوتبال حدود 18 میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیرعامل باشگاه ورزشی شهرداری کاشان با بیان اینکه به دنبال جذب نفرات جدید برای تیم‌های ورزشی خود هستیم، افزود: بر اساس هدف گذاری ها، تیم هندبال برای کسب عنوان قهرمانی و تیم فوتبال برای صعود به لیگ دسته یک آماده شده اند.

شاه بالایی در مورد وضعیت بازیکنان هندبال شهرداری برای پیوستن به تیم‌های خارجی گفت: امین یوسفی نژاد به تونس و پویا نوروزی به آلمان می‌روند که در صورت توافق آن‌ها با تیم‌های خود دو بازیکن جدید برای تیم شهرداری کاشان جذب خواهیم کرد.

وی در مورد میزان بدهی‌های شهرداری کاشان به بازیکنان فصل قبل خود گفت: چون اسناد را کامل ندارم نمی‌توانم عدد دقیقی بگویم ولی اسناد تیم هندبال را به تازگی از مدیریت قبلی دریافت کرده‌ام و بر اساس تعهداتمان طلب بازیکنان را پرداخت خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه ورزشی شهرداری کاشان گفت: سالن ورزشی اختصاصی باشگاه در مراحل پایانی آماده شدن است که امیدواریم برای دیدار تیم بسکتبال شهرداری که در 15 آذر برگزار می‌شود این زمین شرایط میزبانی را داشته باشد.

شاه بالایی ایجاد آکادمی‌های ورزشی و بومی سازی را از اهداف شهرداری کاشان دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه رشته والیبال در کاشان هواداران زیادی دارد برای تشکیل تیم در لیگ برتر یا دسته یک برای سال آینده برنامه ریزی می‌کنیم.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار