مشهد؛

مشهد باید شهر پاکی ها باشد

شهردار مشهد گفت: مشهد به واسطه وجود مرقد مطهر امام رضا علیه السلام باید شهر پاکی ها و باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید صولت مرتضوی در حاشیه بازدید از ایستگاه های استقبال از زائر در منطقه ده شهرداری مشهد با بیان این مطلب گفت: خدمات پذیرایی از زائران حرکتی مردم محور است اما مسئولین نیز به نوبه خود باید در حیطه وظایف زیرساخت های لازم را برای ارتقای سطح خدمت رسانی ایجاد کنند.
وی ادامه داد: در حقیقت هسته این حرکت، مردم هستند اما پوسته و امکانات را مسئولان فراهم می کنند.
شهردار مشهد تصریح کرد: آنچه امروز در این ایستگاه دیدم امتزاج عشق و شعف و شوق نسبت به خاندان اهل بیت عصمت و طهارت بود که در قالب خدمت گزاری صادقانه به زائران امام رئوف علیه السلام نمود پیدا کرد.
مرتضوی گفت: برای بهبود سطح خدمت رسانی به زائران هر سال تلاش می کنیم زیرساخت های لازم را فراهم آوریم.
همچنین معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی در این بازدید گفت: سازمان ها در کنار مردم یرساخت ها را فراهم و  فارغ از کاغذبازی های اداری شرایط خدمت رسانی و مشارکت مردمی را  را فراهم کنند.
سید امیر مرتضوی در حاشیه بازدید از ایستگاه های استقبال از زائر در منطقه 10 شهرداری مشهد با بیان این مطلب گفت: در کنار مردم سازمان ها نیز باید زیرساخت ها را فراهم کنند و بدون مانع تراشی و فارغ از کاغذ بازی های اداری شرایطی را فراهم کنند تا مردم به بهترین شکل ممکن به ارائه خدمت بپردازند.
وی گفت: مردمی که در این ایستگاه ها با تمام وجود خدمت می کنند این اعتقاد را به منصه ظهور می رسانند که می توان بایدها را به باورها و تبلیغ ها را به تعمیق و کارهای ظاهری را به کارهای باطنی تبدیل کرد.
وی افزود: تبلیغات اگر چه خوب است اما زمانی ماندگار می شود که بتوان به کمک آن از ظرفیت های مردمی بهره برد و از سیاست هایی استفاده کنیم که منجر به جلب اعتماد مردم شود و خود را در پیشرفت و ایجاد آسایش و امنیت شهر سهیم بدانند .
معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی گفت: هرچه از ظرفیت های مردمی بیش از استفاده شود آسیب های اجتماعی و جرائم کاهش می یابد.
انتهای پیام//ی.م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.