آیت الله مکارم شیرازی:

حجت الاسلام والمسلمین مازندرانی عمری را به نیک‌نامی گذراند

آیت الله مکارم شیرازی بابیان این که حجت الاسلام والمسلمین محمد فاضل مازندرانی عمری رابه نیک نامی گذراند گفت: این عالم، نسبت به اسلام و مکتب اهل بیت(ع) خدوم بود.

 
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛آیت الله  مکارم شیرازی از مراجع تقلید در پیامی ضمن تسلیت ارتحال حجت الاسلام والمسلمین محمد فاضل مازندرانی گفت: این عالم، مردی وظیفه شناس، عالم پرور و خدوم نسبت به اسلام و مکتب اهل بیت(ع) بود.
متن پیام به این شرح است:

 حجت الاسلام والمسلمین مازندرانی عمری را به نیک‌نامی گذراند و شاگردان زیادی پرورش داد و صادقانه خدمت کرد. خداوند روح او را با ارواح اولیاءاش محشور گرداند و به بازماندگانش صبر و اجر دهد.
 فقدان این عالم ربانی و بسیار خدمتگذار موجب نهایت تاسف گردید.
آیت الله مکارم شیرازی در این پیام، فقدان این عالم ربانی را به حوزه‌های علمیه به خصوص علمای مازندران و اهالی محترم آن سامان تسلیت عرض و اجر جزیل و صبر جمیل برای بازماندگان آن فقید سعید از خداوند مسالت کرده است.
 
حجت الاسلام والمسلمین محمد فاضل استرآبادی از علمای انقلابی و برجسته و موسس مدرسه علمیه فیضیه مازندران که از شامگاه سوم آذرماه امسال به علت عارضه مغزی در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان شهید بهشتی بابل بستری بود، صبح روز شنبه ششم آذرماه دعوت حق را لبیک گفت و در سن 81 سالگی به ملکوت اعلا پیوست.
 
انتهای پیام /ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.