کرمان؛

خدمت گزاری پليس در جامعه امر به معروف و نهی از منكر است

فرمانده انتظامی استان در نشست هم انديشی سازمان های قضايی و انتظامی گفت:خدمت گزاری پليس در جامعه امروز به نوعی امر به معروف و نهی از منكر است.

خدمت گزاری پليس در جامعه امر به معروف و نهی از منكر است به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان درنشست هم انديشي سازمان های قضايی و انتظامی استان کرمان سردار رضا بني اسدی فر ضمن عرض تسليت به مناسبت رحلت پيامبر اسلام و شهادت امام رضا (عليه السلام) در خصوص اهميت فريضه امربه معروف و نهي از منكر نكاتي را بيان كرد. 

اين مقام انتظامي گفت: خدمت گزاري پليس در جامعه امروز به نوعي امر به معروف و نهي از منكر است و برگزاري جلسات هم انديشي  به صورت ماهانه امري مهم در انجام اين فريضه به صورت فعال است. 

وي افزود: متوليان امر دستگاه ها با اعتقاد قلبي مي توانند در حوزه امر به معروف و نهي از منكر تاثير گذار باشند و اثرات آن را در جامعه آشكار سازند. 

حجت الاسلام محمد حسين ايروانی رئيس عقيدتي سياسي فرمانده انتظامی استان نيز در ادامه درمورد اقدامات انجام شده در اين حوزه گزارشي ارائه داد و از برگزاري جلسات بررسي عملكرد آمران به معروف و ناهيان از منكر به صورت ماهانه و راه اندازي سامانه پيام كوتاه با محتواي ارشادي خبر داد. 

وی افزود :در اجراي امر به معروف تلاش و كوشش در انجام امور محوله و درنهي از منكر، عدم سهل انگاري در انجام ماموريت ها و بي توجهي به ارباب رجوع از مهم ترين موارد در راستاي اقدامات پليس است. 

 دادستان نظامي  استان كرمان عليرضا بيگ مرادی نيز در پايان گفت :پرهيزكاري و عمل خير بايد در رفتار مسئولان مشهود باشد كه اين مصداق بارز امر به معروف و نهي از منكر است.
 وي تصريح كرد : جلسات ماهيانه و ارائه آمار مرتبط با آن بايد به صورت نتيجه گرا برگزار شود تا مصداق عملي داشته باشد. 

وی گفت: بايد تبادل تجربيات و پيگيری مصوبات اين جلسات در استان و شهرستان هاي تابعه را مد نظر قرار داد و آنها را اجرايي كرد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار