آلگری:هیچ عذر و بهانه ای برای شکست برابر جنوا نداریم

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس گفت:عملکرد تیم ما در سی دقیقه ابتدایی بازی بسیار بد بود و هیچ عذر و بهانه ای برای شکست مقابل تیم جنوا نداریم.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،پس از شکست سه بر یک تیم فوتبال یوونتوس برابر جنوا، ماکسی آلگری سرمربی یوونتوسی ها در واکنش به باخت تیمش در نشست خبری اظهار کرد:در بازی امروز تیم جنوا 25 خطا به روی بازیکنان ما انجام داد در حالی که تیم ما فقط مرتکب هشت خطا شد،طبیعی است که در بازی هایی که تعداد خطای حریف زیاد است پیروزی غیرممکن می شود.

وی ادامه داد:می دانستیم بازی سختی در خانه تیم جنوا داریم،در نیمه اول بازی خوبی ارائه ندادیم اما در نیمه دوم به بازی برگشتیم،با این وجود برای تغییر نتیجه دیر شده بود.هر سه گلی که دریافت کردیم از یک نقطه بود و همین اشتباهات پیاپی باعث شکست تیم ما شد.

آلگری سرمربی 49 ساله تیم یوونتوس همچنین افزود:عملکرد تیم ما در 30 دقیقه ابتدایی بازی بسیار بد بود و هیچ عذر و بهانه ای برای شکست مقابل تیم جنوا نداریم.البته خوشبختانه هنوز با اختلاف چهار امتیاز نسبت به تیم دوم،صدرنشین سری آ هستیم اما باید به بررسی شکست امروزمان بپردازیم و از باخت برابر جنوا در دیدارهای آینده درس بگیریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار